انتخاب بهترین نوع دوربین مدار بسته

همانطور که می دانید یکی از محصولات حفاظتی امنیتی که محبوبیت بسیاری نیز در جامعه دارد، دوربین های مدار بسته است. این دوربین ها دارای انواع و اقسام بسیاری هستند که روز به روز در حال پیشرفته تر شدن می باشند. با توجه به اهمیت حفظ امنیت در تمامی مکان های عمومی وخصوصی استفاده از دوربین های مداربسته و کاربرد و کارکرد مفید این محصول، بسیاری از مردم هر روز تصمیم می گیرند تا از این محصول استفاده کنند. حال شاید این پرسش پیش بیاید که دوربین مناسب را برای هر فرد و موقعیت را چگونه باید تشخیص داد و در نهایت انتخاب کرد.ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی انواع دوربین های مداربسته و کاربرد هرکدام در محیط ها و موقعیت های متفاوت را به صورت اختصار توضیح خواهیم داد تا کاربران بتوانند مناسب ترین دوربین را تهیه کنند.

 

دریافت مشاوره از کارشناسان قبل از تهیه دوربین مداربسته

شرکت الکامپ با بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمینه با کمک مشاورین متخصص و مجرب خود می تواند پاسخگوی فروش دوربین مدار بسته به شما عزیزان باشد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره  فروش عمده دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :فروش عمده دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مداربسته

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته که یکی از محصولات اصلی شرکت الکامپ نیز هستند، جزء دسته محصولات حفاظتی و امنیتی حساب می شوند. این دوربین ها در ابتدا در مکان هایی نصب می شدند که احتیاج بیشتری به حفاظت دارند و امنیت آن ها همیشه در خطر است. این مکان ها بانک ها، وزارت خانه ها، فرودگاه ها و … استفاده می شدند. اما با گذشت زمان این دوربین ها جای خود را در اماکن خصوصی تر مانند منازل، برج ها، شرکت های خصوصی و … نیز بازکردند.یکی از مهمترین نکاتی که قبل از تهیه و نصب دوربین های مداربسته باید توجه داشته باشید این است که بهترین دوربین مداربسته به معتی گران ترین یا پیشرفته ترین دوربین مداربسته نمی باشد بلکه به معنی مناسب ترین دوربین مداربسته برای شما از لحاظ نیاز های امنیتی مورد نیاز شما ومحیط مورد نظر شما می باشد. به همین دلیل باید قبل از تهیه دوربین بایدبا انواع دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری، کاربرد آنها در هر محیطی و تکنولوژی های به کاررفته درآنها وسایر ویژگی های که باید درباره دوربین ها از قبل اطلاع داشته باشیم.

انواع دوربین مداربسته از لحاظ مکان نصب

دوربین های مداربسته، بسته نوع نصب دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارند. برای مثال دوربینی که قرار است در فضایی باز مورد استفاده قرار می گیرد دوربین های بولت ( BULLET )می باشد این دوربین ها از مقاومت بدنه بالاتری برخوردارمی باشند و در شرایط آب و هوایی نامساعد از عملکرد خوبی برخوردار می باشند.و دوربینی که در فضای بسته با دمای ثابتی کار می کند  دوربین های دام ( DOME ) هستند . به دوربین هایی که مناسب با فضای خارجی ساخته شده اند،  out door و به آن هایی که برای مصرف در فضای سرپوشیده بکار می روند، indoor  می گویند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته دام و بولت اینجا کلیک کنید :منظور از دوربین بالت (BULLET ) و دام (DOME ) چیست؟

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

انتخاب انواع دوربین های مداربسته براساس نوع لنز آنها

یکی از فاکتورهایی که در انتخاب دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشید، نوع لنز دوربین مدار بسته است. این فاکتور نیز بر حسب استفاده ی شما از دوربین دارد، متغیر است. برای مثال اگر دوربین برای اتاقی تعبیه می شود باید دارای لنز واید باشد. در صورتیکه اگر مورد مصرف ما فضای باز و یا راهرو باشد لنز هم تغییر می کند. در این زمینه نیز در سایت الکامپ مقالاتی وجود دارد که می تواند مخاطبان خود را راهنمایی کند تا بهترین لنز را انتخاب کنند. با انتخاب درست لنز می توان بیشترین جزئیات را با بهترین کیفیت دریافت کرد.

هدف از نصب دوربین مداربسته

حال به این نکته می رسیم که هدف شما از نصب دوربین مدار بسته در مکان مورد نظرتان چیست؟ اول اینکه شما می خواهید رخدادهای مکان مورد نظر را نظارت داشته باشید، دوم اینکه چه کسانی در مکان مورد نظر تردد دارند و سوم آنکه که در واقع تعیین می کند که دقیقا در یک مکان چه اتفاقی افتاده است. بسته به آنچه هدف شما است، شرکت الکامپ بهترین مشاوره را به شما می دهد تا همیشه  به انتخاب خود افتخار کنید.

انتخاب دوربین مداربسته براساس تکنولوژی به کار رفته در آن

به طور کلی دوربین های مداربسته از لحاظ تکنولوژی به کار رفته در آن به دو دسته دوربین های مداربسته AHD و دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP تقسیم بندی می شود.دوربین های مداربسته AHD دوربین های هستند با تکنولوژی قدیمی که از کیفیت تصاویر و همچنین قیمت مناسبی برخودار می باشند. این نوع از دوربین های برای اماکنی که نیاز به حساسیت های امنیتی بالایی ندارند مانند ادارات کوچک و پارکینگ های مسکونی و …مورد استفاده قرار می گیرند.دوربین های مداربسته تحت شبکه نسل جدید دوربین های امنیتی و نظارتی می با شند که ازتکنولوژی های پیشترفته ای بهره می برند این دوربین ها از قابلیت های هوشمند وپیشترفته ای برخوردار می باشند که با استفاده از آنها می توان مراکزی که از لحاظ امنیتی حساس هستند به راحتی کنترل و نظارت کرد.دوربین های تحت شبکه از قابلیت های هوشمندی مانند تشخیص چهره، تشخیص پلاک، تشخیص حرکت و ….برخودار می باشد و به دلیل به کار گرفتن همین تکنولوژی های پیشترفته از قیمت بالاتری هم برخوردار می باشند. دوربین های IP از کیفیت تصاویر بسیار بالایی برخوردار می باشند و برای بررسی دقیق تصاویر بسیار مناسب می باشند.از این نوع از دوربین ها در چهارراه ها، اتوبان ها و بزرگراه ها، ایست های بازرسی و …مورد استفاده قرار می گیرند.

کلام آخر :

شرکت الکامپ  با کمک مشاورین کاربلد و خبره یک تیم مشاوره ای را تدارک دیده تا اعضای این تیم هر یک بتوانند برای مشتریان این شرکت با دلسوزی و دقت وقت بگذارند و بنا بر خواسته و شرایط آن ها بهترین پیشنهاد را ارائه دهند تا کاربران بتوانند بهتری انتخاب دوربین مداربسته را داشته باشند. پس خریداران دوربین های مداربسته می توانند با خیالی آسوده و با کمک گروه مشاورین الکامپ دست به انتخاب بزنند و امنیت مکان زندگی و یا کار خود را به مراتب بالاتر ببرند.

خرید دوربین مداربسته 

جهت خرید بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته منازل مسکونی، دوربین های مداربسته اسپید دام و ..با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته منازل مسکونی اینجا کلیک کنید :خرید دوربین مدار بسته برای منزل مسکونی

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته اسپید دام اینجا کلیک کنید :دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome)چیست ؟

 

1 بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *