یو پی اس برای دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته یکی از رایج ترین و پرکاربردترین سیستم های نظارتی و حفاظتی می باشند. اگر تامین انرژی برق این دوربین ها  با مشکل روبه رو شود عملا این دستگاه ها هیچ کاربردی نخواهند داشت. برای حل این مشکل می توان از دستگاه های UPS جهت تامین برق در زمان قطعی یا نوسان برق استفاده کرد. در ادامه این مقاله به معرفی دستگاه UPS و محاسبه توان آن برای دوربین های مداربسته می پردازیم.

دستگاه UPS چیست ؟

UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply و به معنای منبع تغذیه بی وقفه می باشد. در زمان قطع یا نوسان برق، برق درخواستی را به شکل اتوماتیک تامین کرده و به سیستم های برقی می رساند همچنین یو پی اس دستگاه های وصل شده به برق خود را از نویزهای قوی حفاظت می کند و اجازه آسیب رسیدن به دستگاه را نمی دهد .

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دستگاه UPS اینجا کلیک کنید :دستگاه UPS یو پی اس

محاسبه یوپی اس برای دوربین های مداربسته 

UPS برای 4 دوربین مداربسته

به طور معمول شما به حدود 50 وات توان برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه دوربین مداربسته نیازمند هستید . برای تامین این توان حداقل باید از یک یو پی اس با توان 600 VA استفاده نمایید .
یک یو پی اس 600 VA با باتری 7 آمپر / ساعت حدود 40 دقیقه قابلیت این را دارد که سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9 آمپر / ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت رسانده و با دو باتری 7 آمپر / ساعت شما به مدت حدودا یک ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد .

UPS برای 8 دوربین مداربسته

می توان از یک یو پی اس با توان 1 K V برای 8 دوربین مداربسته و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی استفاده نمایید .
یک 1 K V یو پی اس با دو باتری 7 آمپر / ساعت قابلیت این را دارد که تجهیزات شما را برای مدت یک ساعت روشن نگه دارد . اگر که باتری را تا 2 باتری 9 آمپر افزایش دهید این زمان به یک ساعت و 20 دقیقه می رسد . این زمان برای سه باتری 9 آمپر / ساعت به دو ساعت خواهد رسید .

UPS برای 16 دوربین مداربسته

می توان از یک یو پی اس با توان 1 KV برای 16 دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر و تجهیزات جانبی استفاده نمایید .
یک UPS 1 KV با دو عدد باتری 7 آمپر / ساعت قادر است تجهیزات مدار بسته شما را برای 30 دقیقه روشن نگه داشته در حالی که باتری را تا 2 باطری 9 آمپر / ساعت افزایش دهید این زمان به 40 دقیقه می رسد . این زمان برای 3 باتری 9 آمپر / ساعت به یک ساعت می رسد.

 

کلام آخر :

مکان های حساسی که توسط دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه مانند دوربین های مداربسته پلاک خوان و یا دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION، قابلیت تشخیص چهره و … نظارت می شوند نیاز به دستگاه های UPS جهت تامین برق در مواقع  قطعی یا نوسان برق می باشند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید :دوربین مدار بسته تحت شبکه

خرید دستگاه UPS و دوربین های مداربسته امنیتی

جهت خرید دستگاه UPS، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته اسپید دام، دوربین های مداربسته منازل مسکونی و …با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک کنید :دوربین مدار بسته AHD

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *