اهمیت نصب دوربین مدار بسته

شاید خرید دوربین مداربسته برای بسیاری از افراد یک خرید لوکس محسوب شود،اما برای کسانی که یکبار طعم تلخ سرقت دارای و اموال خود را چشیده باشند یک خرید ضروری می باشد تا با استفاده از آن امنیت محیط زندگی یا کسب وکار خود را تامین کنند. اهمیت برقراری امنیت در محیط زندگی و محل کار به یکی از دغدغه های مهم افراد تبدیل شده است.با پیشرفت تکنولوژی، صنعت سیستم دوربین ها ی مدار بسته به مرور در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در حال حاضر بهترین سیستم امنیتی، نظارتی استفاده از دوربین مدار بسته می باشد، استفاده از این سیستم های مدار بسته به شما اجازه می دهد تا در هر فاصله مکانی از محل مورد نظرتان و تنها با دارا بودن یک خط اینترنت بتوانید نظارت لحظه ای بر روی مکان تحت نظارت خود داشته باشید.دراین مقاله قصد داریم به اهمیت نصب دوربین های مداربسته در اماکن مختلف و کاربرد آنها در هرکدام از این اماکن بپردازیم،با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

امروزه شرکت های بسیاری در حوزه فروش دوربین مدار بسته مشغول فعالیت هستند و شما میتوانید به راحتی و با اندکی جستجو در اینترنت شرکت مورد نظرتان را پیدا نموده و اقدام به نصب دوربین مدار بسته نمایید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره مشکلات رایج پس از نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :مشکلات رایج پس از نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره نکات مهم قبل از نصب دوربین ها ی مداربسته اینجا کلیک کنید : نکات مهم قبل از نصب دوربین مدار بسته

پیشگیری از جرم در اماکن عمومی، خصوصی و اصناف

با توجه به کاربرد های فراوان دوربین مدار بسته در پیشگیری از جرم و همچنین پیگیری بعد از وقوع جرم داشته است، در بسیاری از اصناف نصب دوربین مداربسته اجباری شده است، به عنوان مثال در قهوه خانه ها به دلیل تنش های فراوان بوجود آمده در این اماکن طی سال های گذشته استفاده از دوربین های مداربسته اجباری شده است، همچنین در طلا فروشی ها و صرافی ها به دلیل حجم بالای نقدینگی موجود در این صنف و امکان بالای سرقت،نصب دوربین های امنیتی می تواند نقش بسیار مهمی در پیشگیری ازسرقت در این محیط باشد.

حفظ امنیت ساختمان و اماکن مسکونی 

در مورد مجتمع های مسکونی نیز با توجه به تعداد بالای ساکنین و سخت بودن کنترل حجم رفت و آمد و دیگر کنش های موجود در یک مجتمع مسکونی بهترین راه استفاده از دوربین های مدار بسته جهت نظارت لحظه ای بر تمامی نقاط مهم است تا بتوان اقدامات به موقع را جهت جلوگیری از جرم احتمالی صورت داد و در صورت اتفاق افتادن جرم امکان پیگیری از طریق مراجع قضایی وجود داشته باشد.

افزایش بازدهی کارمندان

با استفاده ازدوربین های مداربسته در محیط های اداری می تواند باعث بازدهی بیشتر کارمندان در هنگام کارشود و همچنین این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون حضورداشتن در محل مورد نظر در هرزمان ومکانی که قرار داشته باشید بتوانید از راه دور از طریق موبایل خود بر روی محیط نظارت داشته باشید.علاوه بربازدهی بیشتر کارمندان نصب دوربین های نظارتی می تواند از درگیری احتمالی بین کارمندان و یا بین کارمندان و ارباب رجوع پیشگیری کند و یا در صورتی که اتفاقی رخ دهد بتوان از طریق تصاویربه شناسایی و پیگیری اتفاق مورد نظر اقدام کرد.

حفاظت از کودکان و سالمندان از راه دور

استفاده از دوربین های بی بی کم ( baby came ) می تواند کمک بزرگی برای کاربران جهت نظارت درتمامی ساعات شبانه روز از راه دور باشد. با استفاده از این دوربین ها می توان هم صدای محیط را دریافت کرد و هم با محیط مورد نظر ارتباط صوتی برقرار کرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نوع از دوربین ها، قابلیت دید در شب می باشد که با استفاده از آن می توان در تاریکی شب هم برمحیط مورد نظر نظارت داشت.از دیگر کاربرد های دوربین های بیبی کم استفاده برای نگهداری سالمندان، حیوانات خانگی و محل کارهای کوچک و… می باشد .

شناسایی رفتار مشتریان و افزایش فروش

با استفاده از دوربین های مداربسته می توان  رفتار مشتریان را تحلیل و بررسی کرد.به طورمثال با استفاده ازبررسی بیشترین مسیر تردد و رفت و آمد مشتریان می توان متوجه شد کدام محصول بیشترمورد توجه مشتریان قرار دارد. می توان با بررسی رفتار مشتریان استراژی های فروش وبازاریابی کسب و کارها را مشخص کرد و به این ترتیب میزان فروش یک شرکت را بالا برد.

کلام آخر:

حفظ امنیت محیط های مسکونی، اداری، تجاری و…یکی از مهمترین عوامل القای آرامش در افراد می باشد. نصب دوربین مداربسته یکی از راه های حفظ امنیت می باشد که بسیار رایج بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. از این رو استفاده از دوربین های نظارتی یک امر ضروری می باشد. تهیه و نصب دوربین های مداربسته باید براساس محیط مورد نظرو نیاز های امنیتی آن محیط باشد به همین جهت ما پیشنهاد می دهیم قبل از تهیه دوربین برای  مکان مورد نظر خود از کارشناسان مربوطه مشاوره دریافت کرده تا بتوانید مناسب ترین دوربین مداربسته را تهیه کنیدو بهترین کارایی را از نصب دوربین به دست آورید. 

شرکت الکامپ به عنوان یک شرکت پیشتاز درعرصه دوربین مدار بسته و کلیه سیستم های امنیتی و حفاظتی با داشتن سابقه ای بالغ بر 15 سال در صنعت دوربین مداربسته با شعار “اول پشتیبانی، بعد فروش” خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است. چرا که از دیدگاه استراتژیک این شرکت فروش تنها ابتدای راه بوده و این خدمات پس از فروش است که باعث پیوند هر چه بیشتر بین شرکت و مشتریان خواهد شد. یعنی نصب دوربین مدار بسته تنها ابتدای راه ما با مشتریانمان خواهد بود و در تمامی لحظات در کنار شما خواهیم بود.

خریددوربین مداربسته

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع دوربین های مداربسته منازل مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته AHD و …  با شماره 02158731 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : بهترین دوربین مدار بسته

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته منازل مسکونی اینجا کلیک کنید :خرید دوربین مدار بسته برای منزل مسکونی

 

منبع: خبرگزاری انتخاب

1 بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *