دوربین مدار بسته سونی SONY

یکی از برندهای معروف در سیستم های حفاظتی دوربین مدار بسته که از شهرت بالایی در ایران نیز برخوردار است دوربین مدار بسته سونی SONY می باشد. کمپانی سونی SONY یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان دوربین در جهان می باشد. این کمپانی ژاپنی با استفاده از قطعات با کیفیت دارای تکنولوژی روز همواره به نیاز مشتریان دوربین مدار بسته توجه خاصی داشته و سعی نموده با تولید دوربین مدار بسته سونی SONY با کیفیت بالا و کاربرد مناسب، باعث رضایت مشتریان خود گردد.

شرکت الکامپ به عنوان یکی از عرضه کنندگان برندهای معتبر در ایران، امروز به معرفی چند محصول از برند دوربین مدار بسته سونی می پردازد. علاقه مندان به تهیه دوربین مداربسته می توانند با بهترین قیمت دوربین مدار بسته ممکن محصولاتی کاملا اورجینال و اصلی را به همراه گارانتی معتبر از ما بخواهند. محصولی که به شما معرفی می کنیم با نام SNCCS10 در بازار معروف بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی برای امور نظارتی تحت شبکه می باشد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دوربین مداربسته می توان به داشتن قابلیت موشن دتکتور داخلی و دارا بودن آلارم رکورد در این دوربین مدار بسته سونی اشاره نمود. وجود لنز پرقدرت اتوآیریس ( AUTO IRIS ) باعث شده تا از این دوربین مدار بسته تنها انتظار کیفیت بالا را داشته باشیم. لذا شما می توانید با توجه به خصوصیات فیزیکی دوربین مدار بسته اقدام به نصب دوربین مدار بسته سونی هم در فضای داخلی و هم در فضاهای خارجی نمائید. این مدل های دوربین مداربسته سونی را می توانید در کاور و پایه های IP-66 نیز در فضای بیرونی نصب نمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره استاندارد IP66 اینجا کلیک کنید :منظور از استاندارد IP 66 در دوربین مداربسته چیست ؟

دوربین سونی SONY

تولید عکس هایی با روزلوشن بسیار بالا همراه با رنگ بندی بسیار عالی از جمله دیگر خصوصیات منحصر به فرد این دوربین سونی SONY می باشد. شما می تواند با استفاده از این دوربین مداربسته سونی به صورت همزمان اطلاعات خود را به چند کامپیوتر ارسال نمائید.

قیمت دوربین های مداربسته SONY

دوربین مداربسته سونی از میان سایر محصولات مشابه نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه بوده و برای آن دسته از متقاضیانی که به دنبال بهترین ها هستند مناسب ترین گزینه خواهد بود. شما می توانید در این دوربین های مدار بسته از یک رمز عبور و یک سیستم فیلترینگ برای ارتقاء امنیت سیستم استفاده نمائید.

آخرین مدل دوربین مداربسته SONY

مدل دیگری از دوربین سونی که به معرفی آن می پردازیم مدل SNC-CS50N می باشد. در واقع اگر به دنبال آخرین تکنولوژی های پردازش تصاویر در دوربین های مداربسته با کیفیت هستند. این دوربین مدار بسته سونی، بهترین گزینه خواهد بود.

ویژگی ها ی دوربین مداربسته SONY

  • پس از نصب دوربین مدار بسته سونی در محیط مورد نیاز از این مدل می توانید تصاویری با فرمت های مختلف دریافت نمائید که در واقع یکی از مزیت های این مدل از دوربین مدار بسته سونی SONY به شمار می آید.
  • وجود یک الگوریتم داخلی در سیستم باعث شده تا امکان استفاده در شب و روز برای این دوربین فراهم آید. اگر محیط شما کم نور باشد به راحتی می توانید تصاویری با شفافیت بالا در اختیار داشته باشید.
  • وجود دتکتورهای هوشمند در این مدل دوربین مدار بسته سونی باعث شده تا نظارت و مانیتورینگ آن به بهترین شکل ممکن انجام گردد. شما می توانید برای تهیه دوربین مدار بسته سونی با بخش فروش و بازرگانی شرکت آراد تصویر تماس حاصل فرمائید.

کلام آخر :

دوربین ها ی مداربسته SONY یکی از با کیفیت ترین و معتبر ترین دوربین های مداربسته در صنعت دوربین های مداربسته می باشد. از دوربین های مداربسته سونی در پروژه ها و یا محیط های که حساسیت های بالای امنیتی دارند استفاده می شود.دوربین های مداربسته سونی در انواع دوربین ها ی مداربسته AHD، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته دام ( DOME )، دوربین های مداربسته تحت شبکه و …  در بازار موجود می باشد. توصیه می شود قبل از انتخاب نوع و برند دوربین مداربسته برای محیط مورد نظر خود از مشاوره رایگان کارشناسان الکامپ بهرمند شوید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته دام ( DOME ) و بولت ( BULLET ) اینجا کلیک کنید :منظور از دوربین بالت (BULLET ) و دام (DOME ) چیست؟

خرید دوربین مداربسته سونی SONY

جهت خرید دوربین مداربسته SONY، انواع  دوربین های مداربسته منازل مسکونی،  بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته اسپید دام و… با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :بهترین دوربین مدار بسته

 

دوربین مدار بسته پلکو تک که در قلب خود از چیپست سونی بهره می برد دارای کیفیتی عالی و گارانتی معتبر 5 ساله الکامپ سیستم می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *