فروش دوربین مدار بسته تحت شبکه

ip-cctv

فروش دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین های مداربسته تحت شبکه یکی از تکنولوژی های پیشترفته و جدید موجود در بازار می باشد که از کیفیت تصاویر بالا و قابلیت های پیشترفته برخوردار می باشد. دوربین های مداربسته  تحت شبکه به دلیل قابلیت های پیشترفته ای که دارد در فضاهای که از حساسیت بالای امنیتی نیاز دارند استفاده می شود. در ادامه این مطلب به معرفی دوربین های مداربسته و قابلیت های پیشترفته آن می پردازیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

دوربین مداربسته تحت شبکه چیست؟

 دوربین های مداربسته تحت شبکه نسل جدید دوربین های مداربسته می باشد که از قابلیت های پیشترفته و هوشمندی برخوردار می باشند. این دوربین های مداربسته به نسبت دوربین ها ی مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته AHD بسیار پیشترفته تر و دارای تصاویر بسیار با کیفیت تری می باشد.دوربین های مداربسته  تحت شبکه  یا IP برخلاف دوربین های مداربسته  آنالوگ که برای انتقال تصاویر به کابل ها نیاز دارند، داده ها  را از طریق شبکه اینترنت منتقل می کند. به همین جهت این دوربین ها از کیفیت بالای تصاویر برخوردار می باشند.

انتقال داده ها در دوربین های مداربسته IP  از طریق پروتکل های WPA یا WPA2, TKIP یا AES  صورت می گیرد. انتقال داده ها در این نوع از دوربین ها از امنیت بسیار بالایی برخودار می باشد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید :دوربین مدار بسته تحت شبکه

قابلیت های  دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP

دوربین های مدرابسته تحت شبکه یا IP دارای قابلیت های پیشترفته ای هستند که از طریق هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در حال پیشترفت می باشند. 

قابلیت تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION

قابلیت  تشخیص حرکت یا Motion Detection در دوربین مداربسته تحت شبکه، یکی از اولین قابلیت‌های مبتنی بر پردازش تصاویرمی باشد. عملکرد این قابلیت هوشمند به  این صورت می باشدکه، پردازنده در هر لحظه یکی فریم از تصویر را با فریم‌های قبل و بعد تصویر  مقایسه می‌کند و از طریق تشخیص  میزان تغییرات در تصاویر حرکت را در روبه روی دوربین تشخیص می‌دهد. به این صورت که اگر حرکتی جلوی دوربین وجود داشته باشد تصاویر دوربین ضبط می شود و در صورتی که حرکتی وجود نداشته باشد تصاویر به صورت زنده پخش می شود.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره قابلیت تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION  اینجا کلیک کنید:تشخیص حرکت دوربین مداربسته-motion detection

قابلیت تشخیص پلاک 

قابلیت  تشخیص پلاک خودرو  مخفف عبارت (License Plate Recognize) می باشد . از این قابلیت سال‌هاست که برای شناسایی پلاک خودروها استفاده می‌شوند. دوربین های مداربسته پلاک خوان معمولا در پارکینگ های مجموعه های بزرگ که نیاز به بررسی تردد خودروها وجود دارد و در بزرگراه ها برای ثبت خلاف ماشین ها استفاده می شود. 

از دیگر قابلیت های دوربین های مداربسته تحت شبکه می توان به قابلیت دید در شب، تکنولوژی WDR، تکنولوژی HLC و … اشاره کرد.

دوربین های مداربسته اسپید دام

دوربین های مداربسته اسپید دام که با نام های دیگر مانند دوربین های مداربسته گردان یا PTZ هم شناخته می شوند. این دوربین ها از نوع دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند که از قابلیت های پیشترفته ای مانند گردش ۳۶۰ درجه دوربین، زوم اپتیکال، قابلیت PRESET یا برنامه دادن به دوربین و .. می باشد. این دوربین ها یکی از قدرتمندترین دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته اسپید دام اینجا کلیک کنید:دوربین مداربسته دام dome

کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه

همان طور که گفته شد دوربین های مداربسته تحت شبکه به دلیل انتقال تصاویر بر بستر اینترنت از کیفیت بسیار بالای برخودار می باشد. علاوه بر این دوربین های مداربسته تحت شبکه از لنز های بسیار با کیفیت جهت تصویر برداری استفاده می کنند که باعث بالا رفتن کیفیت و رزولوشن تصاویر می شود. در حال حاضر کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته موجود در بازار از کیفیت ۲ مگا پیکسل تا کیفیت ۱۲ مگا پیکسل وجود دارد.

استفاده از قابلیت POE در دوربین های مداربسته تحت شبکه

 POE مخفف عبارت Power over Ethernet است.  POE در دوربین های مداربسته تحت شبکه در واقع فناوری است که امکان را فراهم می کند که در  حین انتقال دیتا بر روی کابل شبکه جریان الکتریکی نیز بتواند ازهمان  کابل ها منتقل شود. به این صورت دوربین های مداربسته تحت شکبه  و سایر تجهیزات از این طریق یک کابل هم تغذیه می شنود و هم داده های دوربین منتقل می شود.

مزایای استفاده از دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه

اجرا و نصب آسان: دوربین های مداربسته تحت شبکه در نصب از متراژ کابل کمتری به نسبت دوربین ها ی مداربست AHD و دوربین های مداربسته آنالوگ  استفاده می شود. 

کیفیت بالای تصاویرو امنیت بالا :  کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته IP از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد و برای مکان های که نیازبه تصاویر واضح و با کیفیت دارند، استفاده از این نوع از دوربین ها توصیه می شود.

استفاده از قابلیت های هوشمند و کمتر شدن خطا : با استفاده از قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته تحت شبکه می توان خطای انسانی را کاهش داد و در نتیجه برقراری امنیت با ضریب اطمینان بالاتری انجام می شود.

 

فروش دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته تحت شبکه به دلیل بهره بردن از تکنولوژي های بسیار پیشترفته و کیفیت تصاویر بسیار بالا از قیمت بالاتری نسبت به سایر تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مداربسته دیگر برخوردار است. ولی با توجه به قابلیت های که این نوع از دوربین ها دارند، و برقراری امنیت بالا به وسیله این دوربین ها، قیمت تمام شده این دوربین ها بسیار به صرفه می باشد.

کلام آخر :

دوربین های مداربسته تحت شبکه از پیشترفته ترین تکنولوژی موجود درصنعت دوربین های مداربسته بهره می برد و به نسبت از قیمت های بالای برخوردار می باشد. ولی با توجه به امکاناتی که این نوع از دوربین ها به کاربران می دهد هزینه این دوربین ها منطقی به نظر می رسد. اگر قصد تهیه دوربین مداربسته برای محیط  مورد نظر خود می باشید می توانید با خواندن این مطالب بهترین و مناسب ترین تصمیم را بگیرید.

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه

جهت خرید دوربین مداربسته با شماره ۰۲۱۵۸۷۳۱ تماس حاصل فرمائید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *