پکیج دوربین مدار بسته خیلی ارزان نخرید

پکیج دوربین مدار بسته خیلی ارزان نخرید

با شرایط امروز بازار ایران، می توان گفت چالش بزرگی که پیش روی فروشندگان سیستم های امنیتی در فروش دوربین مدار بسته وجود شرکت ها و افرادیست که با استفاده از تغییرات قیمت دلار و نوسانات بازار قیمت هایی عجیب و غیر منطقی برای پکیج دوربین مدار بسته ارائه میدهند و علاوه بر ایجاد مشکل در بازار باعث بی اعتمادی مشتریان به شرکت های معتبری همچون شرکت الکامپ می شوند.در این مقاله ما سعی خواهیم کرد تا دید شما را در خرید دوربین مدار بسته باز نماییم تا بدانید در هنگام خرید یک پکیج دوربین مدار بسته چه حداقل هایی باید رعایت شود تا درهنگام تهیه پکیج های دوربین های مداربسته دچار اشتباه نشوید:

  هارد دوربین مدار بسته اصلی و هارد تقلبی

یکی از اصلی ترین هزینه ها در خرید یک پکیج برای شما هارد موجود در این پکیج خواهد بود، گاهی تفاوت قیمت بین هارد ها شما را دچار اشتباه می کند تا هارد تقلبی را به جای هارد اصلی تهیه کنید.وجود هارد های ریفر یا هارد های رفرش شده در بازار باعث شده تا برخی از سودجویان این هارد ها را به جای هارد اصلی به فروش رسانده و به این ترتیب تفاوت قیمت به وجود آمده در پکیج ها مشتریان را دچارتعجب و اشتباه خواهد کرد.هارد های ریفر یا هارد های رفرش شده، هارد های هستند که قبلا در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند و به دلیل مشکلا ت جزيی به کارخانه سازنده بر می گردد و پس از تعمیر مجددا به بازار برگرداننده می شود.کاربران با تهیه این هارد فیک یا غیر اصل بزودی زود دچار مشکل خواهد کرد و بعد از خرابی هارد سیستم شما تقریبا به هیچ دردی نخواهد خورد تا شما یک هارد اصلی خریداری و روی سیستم مدار بسته نصب نمایید.بنابراین باید در هنگام خرید هارد به اصل بودن یا نبودن آن توجه کنید و تنها هارد ها ی را تهیه کنید که دارای گارانتی معتبری مانند سازگار، آواژنگ و…می باشند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره هارد مناسب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید: هارد مناسب برای دوربین مدار بسته

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره هارد بنفش وسترن دیجیتال اینجا کلیک کنید : هارد بنفش وسترن دیجیتال

دوربین مدار بسته و دستگاه DVR

بعد از هارد دوربین مدار بسته نوبت به اصل سیستم یعنی دوربین های مدار بسته و دستگاه ضبط تصاویر دستگاه DVR می رسد، در خرید دوربین های مدار بسته چند نکته مهم را باید مد نظر داشته باشید.

کیفیت تصاویر دوربین مداربسته

  کیفیت تصویر دوربین مدار بسته که بر اساس مگا پیکسل تعیین میشود و امروز حداقل کیفیت مناسب ۲ مگا پیکسل می باشد پس حتما کیفیت دوربین موجود در پکیج را از شرکت ارائه دهنده بپرسید.

 

کیفیت دستگاه DVR

کیفیت ضبط دستگاه DVR یکی از حساس ترین سوالاتی که باید از شرکت ارائه دهنده پرسیده شود. کیفیت ضبط دستگاه در وی آر میباشد  اگر  تا کیفیت ۲ مگاپیکسل ساپورت کند حتی اگر دوربین مدار بسته ۵ مگا پیکسلی هم روی آن نصب کنید تصویری که به شما ارائه خواهد داد ۲ مگا پیکسل خواهد بود.

برند دوربین مداربسته و دستگاه DVR

یکی دیگر از نکاتی که باید بسیار دقت داشت، انتخاب دوربین مداربسته و دستگاه DVR از برندهای معتبر می باشد. متاسفانه وجود دوربین های مداربسته بدون نام و با کیفیت پائین با قیمت های پائین باعث شده که کاربران دچار اشتباه شده و دوربین های با قیمت های پائین که مدت زمان کوتاهی می توانند برای آنها کاربرد داشته باشند و بعداز آن دچار مشکلاتی می شوند را تهیه می کنند و به این ترتیب باید هزینه های مجددی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشند ولی نکته مهمی که در تهیه این گونه دوربین ها مورد اهمیت می باشد،ازبین رفتن تصاویر در مواقع حساس می باشد که تمامی هدف نصب  دوربین مداربسته که تامین و حفظ امنیت می باشد را از بین خواهد برد. شما می توانید از برندهای معتبری مانند داهوا، هایک ویژن، پلکو و..برای خرید دوربین مدرابسته استفاده کنید تا با خیال راحت از عملکرد صحیح دوربین خود اطمینان حاصل کنید.

 

کلام آخر:

خرید دوربین های مداربسته و تجهیزات آن از حساسیت بالایی برخودارمی باشد زیرا این تجهیزات جهت تامین امنیت مورد استفاده قرار می گیرند و باید دارای استاندارد های لازم باشد تا بتواند بهترین عملکرد را به کاربران ارائه دهد.به همین دلیل نباید صرفا به دلیل ارزان بودن قیمت یک پیکیج آن را انتخاب کرد و استاندارد بودن دوربین و سایر تجهیزات را در نظر گرفت. همه این نکات که ارائه شد هزینه های مشخصی دارند و تازه به این هزینه ها باید کابل تصویر، کابل برق، آداپتور، فیش BNC و هزینه نصب را نیز اضافه کنید، پس با یک ضرب و تقسیم ساده میتوانید متوجه شوید در پکیج های خیلی ارزان هر چقدر قیمت پایین می آید سیستم نا مطمئن تر و طول عمر کوتاه تری خواهد داشت که حتی عمر کمتر از چند ماه هم دیده شده. در نهایت این انتخاب مختص شما مشتری عزیز است که چه نوع سیستم مدار بسته ای انتخاب مینمایید، امیدواریم در انتخاب خود هوشمند باشید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره آدابتور دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : آداپتور و یا منبع تغذیه در دوربین های مداربسته چیست؟

  جهت خواندن مطالب بیشتر درباره نکات مهم نصب دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید : نکات مهم قبل از نصب دوربین مدار بسته

 

خرید پکیج دوربین های مداربسته و دوربین مداربسته

جهت خرید پکیج دوربین های مداربسته، دوربین مداربسته منازل مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته اسپید دام و … با شماره ۰۲۱۵۸۷۳۱ تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید : بهترین دوربین مدار بسته

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته ای اچ دی (AHD CCTV)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *