قوانین و مقررات سایت الکامپ

ضمن تشکر از انتخاب شرکت الکامپ ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین شرکت الکامپ است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

شرایط و قوانین:

  1. خرید کالا و خدمات از سایت الکامپ بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سایت بوده و هر گونه کپی برداری و سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@elecompcctv.com یا از بخش تماس با ما سایت درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
  3. ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
    کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (۱۸ سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.
  4. افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌ خانوادگی ، رمزعبور و آدرس پست الکترونیکی ، کاربران با وارد نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.
  5. کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
  6. عضویت در سایت الکامپ رایگان است.
  7. کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا مخالف قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران باشد یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

مراحل خرید:

  1. بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت و بررسی و انتخاب
  2. پرداخت مبلغ تعیین شده به‌ صورت آنلاین یا کارت به کارت توسط خریدار
  3. ارسال کالا با پیک یا پست یا انجام خدمات مربوطه توسط گروه الکامپ
  4. چنانچه مشخص گردد خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کرده است الکامپ حق دارد سفارش را باطل کند.