امنیت محل کار و زندگی توسط دوربین مدار بسته

cctv

امنیت محل کار و زندگی توسط دوربین مدار بسته

 یکی از بهترین راهکارهایی است که می توان به سبب آن نظارت و کنترل خود را بر اماکن و افراد با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام داد نصب دوربین های مداربسته می باشد. با بررسی های صورت گرفته مشخص گردیده که این سیستم به طور محسوسی وقوع هرگونه جرم یا حادثه را تا میزان ۶۵% کاهش داده و در ۹۸% از سازمان ها باعث بالارفتن راندمان کارکنان و پرسنل و در نتیجه افزایش موفقیت آن سازمان نیز می شود.

در این مقاله قصد داریم به کاربرد دوربین  های مداربسته و سیستم در تامین امنیت محل کارو زندگی توسط دوربین های مداربسته و مزایای استفاده از این سیستم های امنیتی بپردازیم.

قابلیت ها و ویژگی های دوربین های مداربسته

دیدن تصاویر بر روی موبایل یا کامپیوتر

با استفاده از امکانات جدید و به روز در دوربین مداربسته می توان از هر نقطه از جهان از طریق گوشی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر خود، محیط  مورد نظر خود را بدون حضور فیزیکی در آنها به راحتی کنترل کرد. به این ترتیب  این قابلیت این امکان راب به کاربران می دهد تا بتوانند از راه دور به نظارت و حفظ امنیت و محل زندگی خود بپردازید

قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته تحت شبکه

دوربین های مداربسته تحت شبکه که نسل جدید دوربین های  مداربسته می باشند، با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است قابلیت های هوشمندی مانند قابلیت عبوراز منطقه ممنوعه، شمارش افراد به صورت هوشمند، کنترل ورود و خروج افراد، مشخص نمودن افراد مشکوک در صحنه، دنبال کردن اشیاء، تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION  حتی در تاریکی مطلق، تشخیص چهره، قابلیت دید در شب، پلاک خوانی در دوربین های مداربسته پلاک خوان، آلارم یا هشدار و. .. به همراه ضبط طولانی مدت و با کیفیت تصاویر از دیگر مواردی است که برتری اینگونه سیستم ها را اثبات میکند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره قابلیت تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION اینجا کلیک کنید :تشخیص حرکت دوربین مداربسته-motion detection

محیط های کاربرد دوربین های مداربسته

در کشورهای پيشرفته امروز از دوربين مداربسته در موارد مختلف استفاده های بهينه به عمل می آيد از دوربین های مداربسته در محیط های مانند منازل مسکونی، مراکز خريد ، فروشگاه های بزرگ، فرهنگسراها، بانک ها، سفارتخانه ها، جواهر فروشي ها، نهادهای دولتی، رستوران ها، مراکز تفريحی و ورزشی، بيمارستان ها، مهدهای کودک، دانشکاه ها، تئاتر، مدارس، سينما و …سایر مکان ها استفاده می شود.

مزایای استفاده از دوربین ها ی مداربسته

  •  جلوگیری از خطرات و حوادث و جلوگیری از وقوع جرم، صرفه جویی در وقت و هزینه ، ثبت و ضبط وقایع.
  • کاهش استفاده از نیروی انسانی.
  • بهروری و بازدهی بیشتر کارکنان
  • کنترل نا محسوس تردد از معابر خاص.
  • سند سازی و آرشیو سالانه به صورت دقیقه ، ساعت ، روز ، ماه و سال از محل های حفاظت شده با قابلیت دسترسی سریع از طریق اپراتور ، شبکه و اینترنت.
  • قابلیت چاپ تصاویر مورد نظر.
  • امکان برنامه ریزی جهت ضبط تصاویر و دسته بندی بر حسب تاریخ ، شماره دوربین و نوع ضبط

 

کلام آخر :

دوربین ها مداربسته یکی از رایج ترین سیستم های حفاظتی می با شند که در انواع گوناگون با قابلیت های گوناگون مورد استفاده قراار می گیرند. دوربین های مداربسته به صورت کلی در دو نوع تکنولوژی دوربین ها ی مداربسته AHD و دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه تقسیم بندی می شوند. باید توجه داشته باشید که باید با توجه به نیاز های امنیتی خود یکی از دو تکنولوژي گفته شده را انتخاب کنید. توصیه می کنیم قبل از تهیه و نصب دوربین ها ی مداربسته از مشاوره رایگان کارشناسان الکامپ بهره برده تا شما را در انتخاب مناسب ترین دوربین مداربسته یاری کنند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک کنید :دوربین مدار بسته AHD

 

خرید دوربین مداربسته :

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته اسپید دام و …با شماره ۰۲۱۵۸۷۳۱  تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :بهترین دوربین مدار بسته

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره  دوربین های مداربسته اسپید دام اینجا کلیک کنید :دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome)چیست ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *