خرید دوربین مداربسته برای منزل مسکونی 

 یکی از بهترین روش ها برای افزایش امنیت محل زندگی و منزل مسکونی نصب یک سیستم مدار بسته میباشد، شما میتوانید با خرید دوربین مدار بسته به میزان چشمگیری خود را در برابر دزدی ها ایمن نمایید زیرا دزدان کمی هستند که حاضر باشند ریسک دیده شدن توسط دوربین مدار بسته را بپذیرند. خوب حالا شما تصمیم دارید یک سیستم مدار بسته خوب برای منزلتان تهیه نمایید اما نمیدانید از کجا شروع کنید، متخصصین الکامپ در این مقاله به شما یاد خواهند داد چگونه، از کجا با چه قیمتی و با چه کیفیتی یک سیستم مدار بسته خوب تهیه نمایید، در تهیه یک سیستم مدار بسته مناسب فقط کافیست به نکات زیر توجه داشته باشید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

چه تعداد دوربین مدار بسته نیاز دارم

تعداد دوربین های مدار بسته مورد نیاز شما به متراژ منزل، تعداد ورودی ها و در و پنجره ها، فضاهای خارج از دید و کور و در نهایت نقشه محل مورد نظرتان بستگی دارد. در صورتی که احساس می کنید برای تعیین تعداد دوربین ها و… به مشاوره نیاز دارید در هر زمان میتوانید تلفن را برداشته و با شماره های شرکت الکامپ تماس گرفته و از مشاوره رایگان شرکت ما استفاده نمایید .

دوربین مدار بسته با چه کیفیتی

اینکه دوربین مدار بسته شما باید چه کیفیتی داشته باشد یکی دیگر از نکات تخصصی در انتخاب دوربین مدار بسته مناسب می باشد، حتی دستگاه های ضبط تصاویر DVR نیز دارای محدودیت کیفیت ضبط هستند و دوربین مدار بسته با کیفیت خیلی بالا را نمی توان با دستگاه ضبط  که کیفیت ضبط پایینی دارد مورد استفاده قرار داد، بنابراین در انتخاب یک سیستم مدار بسته باید تمام این نکات به درستی رعایت شوند و دیگر نکته مهم انتخاب دوربین مناسب برای بخش های مختلف می باشد به طور مثال برای جلوی درب منزل بهتر است از دوربین مدار بسته وریفوکال یا لنز متحرک استفاده نمود تا بتوان پلاک ماشین های عبوری را نیز ضبط کرد و با کیفیت بالا مشاهده کرد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دستگاه DVR اینجا کلیک کنید : انواع دستگاه DVR

بهترین راه برای انتخاب دوربین مدار بسته مناسب این است که از متخصصین این امر جهت مشاوره استفاده نمایید.

از کدام شرکت

انتخاب یک شرکت مناسب برای سپردن امنیت منزل، محل کار و یا هر مکان حساسی که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یکی از مهمترین انتخاب هایی است که ما باید یکبار برای همیشه انجام دهیم، اما هنگامی این انتخاب سخت تر میشود که با یک جستجوی ساده متوجه میشویم شاید هزاران شرکت و شخص در این زمینه مشغول فعالیت هستند و هرکدام این ادعا را دارند که در این حوزه بهترین هستند.

 شرکت الکامپ به عنوان یک شرکت پیشتاز درعرصه دوربین مدار بسته و کلیه سیستم های امنیتی و حفاظتی با داشتن سابقه ای بالغ بر 15 سال در صنعت دوربین مداربسته با شعار “اول پشتیبانی، بعد فروش” خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است. چرا که از دیدگاه استراتژیک این شرکت فروش تنها ابتدای راه بوده و این خدمات پس از فروش است که باعث پیوند هر چه بیشتر بین شرکت و مشتریان خواهد شد. یعنی فروش دوربین مدار بسته تنها ابتدای راه ما با مشتریانمان خواهد بود و در تمامی لحظات در کنار شما خواهیم بود.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره فروش عمده دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : فروش عمده دوربین مدار بسته

تحویل گرفتن سیستم دوربین مداربسته

و در نهایت پس از پایان نصب دوربین های مداربسته و در هنگام تحویل توسط متخصصین نصب نکات زیر را حتما رعایت کنید:

  • آموزش های لازم جهت استفاده از سیستم مدار بسته به شما داده شود، نظیر باز بینی تصاویر ضبط شده، بک آپ گرفتن و تغییرات در سیستم.
  • تمامی مسیر های نصب کابل و دوربین های مدار بسته را چک کنید که کار به دقت و تمیز انجام شده باشد و در صورت هرگونه نارضایتی آن را با نصاب ها در میان بگذارید تا رفع شود
  • از نصب کننده سیستم بخواهید به شما آموزش دهد تا میزان حافظه هارد موجود بر روی سیستم مدار بسته را ببینید، با این کار از اینکه هارد نصب شده روی سیست شما همان ظرفیت عنوان شده در پیش فاکتور را دارد مطمئن میشوید.
  • مطابقت دادن نوع دوربین های مدار بسته و تمامی اجزای سیستم با پیش فاکتوری که قبل از نصب به شما داده شده.
  • انجام و تحویل انتقال تصویر بر روی موبایل و کامپیوتر و آموزش کار با آنها.
  • چون بطور معمول تحویل سیستم در روز صورت می پذیرد حتما چک کنید که دید در شب دوربین های مدار بسته همگی به درستی کار کنند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره نکات مهم نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید:  نکات مهم قبل از نصب دوربین مدار بسته

 

 

کلام آخر:

نصب دوربین مداربسته در منازل مسکونی که محل زندگی و آرامش افراد  می باشد از اهمیت ویژ ه ای برخوردار می باشد. ما به شما توصیه می کنیم قبل از تهیه و نصب سیستم های مداربسته از کارشناسان نصب الکامپ مشاوره دریافت کنید تا با انتخاب بهترین محل نصب دوربین ومناسب ترین کیفیت تصویر و مناسب ترین دوربین بتوانید بهترین عملکرد را از نصب دوربین های مداربسته دریافت کنید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید: سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

خرید دوربین مداربسته 

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته منازل مسکونی، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته AHD، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته اسپید دام و… با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید :دوربین مداربسته تحت شبکه

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید :بهترین دوربین مدار بسته

1 بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *