فروش عمده دوربین مدار بسته

dom&bullet

فروش عمده دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته از محصولاتی است که برای سازمان های بزرگ به صورت عمده و تعداد بالا خریداری می شود. وقتی اقدام به خرید دوربین مدار بسته به صورت عمده می نمایید معمولا مدل دوربین توسط کارشناسان نصب انتخاب می شود.کارشناسان شرکت با بازدید از محل شما بهترین مدل های کاربردی را به شما پیشنهاد می دهند.

در واقع نصب دوربین مدار بسته در تعداد بالا یک پروژه تلقی شده که نیاز به زمان و اعزام تیم نصب به مکان شما دارد. شرکت الکامپ با بهره گیری از متخصصینی زبده و بصورت کاملا رایگان تمامی این مراحل را تا رضایت کامل مشتریان صورت می دهد، همچنین جهت انتخاب مناسب شما میتوانید از اتاق های مخصوصی که انواع دوربین های این شرکت در آنها نصب شده است دیدن نموده و از کیفیت تصاویر اطمینان حاصل نمایید.

انتخاب نوع دوربین مداربسته 

اگر سازمانتان بزرگ باشد و اقدام به خرید تعداد بالایی از دوربین مدار بسته را نمایید باید مدل هایی برای شما در نظر گرفته شود که برایتان کارایی بالایی داشته باشد. به دلیل نصب دوربین مدار بسته در داخل و خارج از ساختمان باید از انواع دوربین های Indoor و Outdoor استفاده شود.زمانیکه نصب دوربین مدار بسته به صورت پروژه انجام می شود هم باید انواع دوربین ها به درستی انتخاب شوند و هم نصب آن ها توسط کارشناسان در زمان مناسب انجام شود.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره سوالات متداول نصب دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید :

دوربین های مداربسته دام و بولت از پرکاربرد ترین دوربین های مداربسته Indoor و Outdoor هستند.جهت خواندن مطالب بیشتردرباره دوربین های دام و بولت اینجا کلیک کنید.منظور از دوربین بالت (BULLET ) و دام (DOME ) چیست؟

تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین های مداربسته 

نصب دوربین مدار بسته نه تنها به خود دوربین بلکه به تجهیزات دیگری هم نیاز دارد و باید هزینه های جانبی این تجهیزات را در نظر گرفت. از جمله تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته عبارتند از :

  • دستگاه DVR برای پردازش و ذخیره تصاویر دوربین های مداربسته AHD
  • دستگاه NVR جهت ضبط تصاویر دوربین های تحت شبکه یا IP
  • هارد دیسک مناسب ذخیره تصاویر دوربین ها ی مداربسته
  • کابل شبکه برای دوربین های مداربسته تحت شبکه
  • کابل کواکسیال برای دوربین های مداربسته HD
  •  رک دوربین مداربسته
  • سوکت شبکه برای اتصال دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه به دستگاه NVR
  • فیش BNC برای اتصال کابل کواکسیال به دستگاه  DVR

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته ای اچ دی (AHD CCTV)

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره تفاوت دستگاه DVR و دستگاه NVR اینجا کلیک کنید : تفاوت دستگاه DVR با NVR

 

فروش عمده دوربین های مداربسته مناسب چه کسانی است

فروش دوربین مدار بسته به صورت عمده معمولاً به سازمان ها و شرکت های بزرگ انجام می شود و یا به شرکت های همکار. اگر این فروش به شرکت های همکار انجام شود دیگر نیازی به نصب نیست اما اگر به سازمان ها و شرکت های بزرگ انجام شود باید کار نصب نیز انجام شود.

مزایا فروش عمده دوربین های مداربسته

عمده فروشی دوربین های مداربسته معمولا به صورت اینترنتی صورت می گیرد. فروش عمده به صورت اینترنتی دارای مزایای می باشد. از جمله این مزایا عبارتند از :

صرفه جویی در وقت و هزینه :

خرید عمده به صورت حضوری نیازمند صرف زمان زیادی جهت حضور پیدا کردن در فروشگاه مورد نظر در ساعاتی به خصوصی می باشد. علاوه بر این زمان زیادی که باید صرف شود هزینه رفت و آمد هم نیاز می باشد. به همین دلیل استفاده از روش های فروش اینترنتی عمده در وقت و هزینه های تردد صرفه جویی خواهد کرد.

مقایسه محصولات از نظر کیفیت و قیمت :

برای تهیه بهترین دوربین مداربسته از نظر کیفیت و قیمت باید به مقایسه تعداد زیادی از محصولات پرداخت، مقایسه تعداد زیادی دوربین به صورت حضوری کاری بسیار زمان بری می باشد ولی مقایسه محصولات به صورت اینترنتی بسیار آسان می باشد و در زمان کوتاهی می توان تعداد زیادی از دوربین ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

پیدا کردن دوربین های خاص :

برای پیدا کردن دوربینی با قابلیت ها و ویژگی های خاص به صورت حضوری باید وقت و زمان زیادی را صرف کرد. همچنین پیدا کردن به این روش می تواند بسیار کار دشواری باشد و فرصت پیدا کردن آن کالا را از بین ببرد. ولی جستجو در اینترنت می تواند پیدا کردن یک محصول با ویژگی خاص را بسیار آسان تر کند.

تخفیف بالا در فروش عمده :

یکی از مهمترین مزایای خرید عمده دوربین بهره مندی از تخفیفات بسیار زیاد می باشد. از این رو تهیه دوربین های مداربسته به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروش عمده به تهران و شهرستان ها 

فروش عمده دوربین مدار بسته نه تنها به تهران بلکه به شهرستان ها نیز صورت میگیرد و شما می توانید در هر کجای کشور سفارش خرید دوربین مدار بسته خود را انجام دهید.

کلام آخر :

خرید دوربین های مداربسته به صورت عمده دارای مزایای بسیار زیادی مانند تخفیفات بسیار بالا و نصب سیستم های با کیفیت می باشد. شما می توانید با استفاده از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان نصب الکامپ، قبل از نصب دوربین های مداربسته از خدمات رایگان تهیه نقشه پروژه ها و تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

خرید دوربین مداربسته

جهت خرید انواع دوربین مداربسته به صورت عمده، دوربین های مداربسته منازل مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته اسپید دام و … با شماره ۰۲۱۵۸۷۳۱ تماس حاصل فرمائید.

One thought on “فروش عمده دوربین مدار بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *