آمار استفاده از دوربین مداربسته 

استفاده از تجهیزات الکترونیکی و دوربین های مداربسته برای حفاظت از منازل، مغازه ها و اماکن مختلف در سال های گذشته در ایران به شدت رو به افزایش بوده است، ازمغازه های کوچک  تا مدرسه درهمه جا می توان دوربین های مدار بسته را دید و حتی در بسیاری از مغازه هایی که دوربین وجود ندارد برگه ای چسبانده شده و روی آن نوشته اند  این فضا مجهز به دوربین مدار بسته است . با توجه به نیاز روز افزون به امنیت، تکنولوژی استفاده از سیستم های امنیتی رو به پیشترفت می باشد اما به دلیل نبود مرکزی مشخص برای استخراج و جمع آوری اطلاعات شاید نتوانم آمار دقیقی ارائه کنیم اما براساس شرایط کشور و تقاضاها بیش از ۱۰۰ هزار دوربین مدار بسته از کشورهای دیگر وارد ایران می شود و ۱۰۰ ها میلیون دلار ارز صرف واردات این تجهیزات الکترونیکی و دوربین های مدار بسته می شود.

با وجود چنین شرایطی آمار دقیقی از میزان واردات و استفاده دوربین های مداربسته وجود ندارد اما در مورد میزان استفاده دوربین های مدار بسته و در کل سیستم های مدار بسته با توجه به آمار های خرید ادارات دولتی و آمار های ارائه شده از سوی بعضی شرکت های ارائه دهنده این گونه خدمات  در دست هست که در این مقاله که از سوی دپارتمان آی تی شرکت الکامپ جمع آوری شده است خدمت شما سروران گرامی ارائه میگردد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره فروش دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : فروش عمده دوربین مدار بسته

تغییرات در تکنولوژی دوربین مدار بسته

بر طبق آمار ده ساله ارائه شده از سال ۸۴ تا سال ۹۴ که در تصویر زیر مشاهده مینمایید بیشتر استفاده کنندگان از سیستم های مداربسته به سمت سیستم های دیجیتال سوق پیدا کرده اند و استفاده ازاین نوع دوربین ها رواج بیشتری پیدا کرده است . در ادامه به تحلیل این آمار میپردازیم.

تکنولوژی دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته و به بازار آمدن دوربین  های مداربسته تحت شبکه تقریبا این نوع سیستم ها فراگیر شدند، با توجه به اینکه سیستم های دیجیتال تصاویری با کیفیت بیشتر ارائه می دادند و میزان ضبط تصاویر آنها به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر بود به سرعت جای خود را در بازار پیدا کرده و جایگزین سیستم های آنالوگ قدیمی شدند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته تحت شبکه

استفاده از اتصال بی سیم یا وایرلس

این تکنولوژی مانند سیستم دیجیتال به دلیل هزینه زیاد همه گیر نشد اما با توجه به اینکه با استفاده از سیستم بی سیم یا وایرلس  از کابل کشی بی نیاز بود و به راحتی برای نقاطی که دسترسی و کابل کشی به این نقاط سخت بود از این سیستم استفاده میشود . همچنین برای مکان هایی که زیبایی محیط برای آنها بسیار مهم می باشد مانند هتل ها معمولا از این سیستم استفاده میشود.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های وایرلس اینجا کلیک کنید : آشنایی با دوربین مدار بسته وایرلس

تعداد دوربین های مدار بسته

بر طبق آمار به دست آمده علاقه به استفاده از تعداد دوربین های مدار بسته بیشتر رو به افزایش است و این نشان میدهد که صاحبان مشاغل و اماکن تمایل به استفاده از دوربین های مداربسته جهت نظارت تمامی نقاط شرکت یا محدوده کاری خود می  باشند که این خود نشان از موفقیت و اعتماد عمومی به این سیستم های امنیتی دارد.

آمار استفاده از دوربین های مدار بسته در ادارات و مدارس

در ادامه آماری از تعدادی از ادارات و مدارس را خدمت شما ارائه می دهیم که طی مدت ده سال سوال مشابهی از آنها پرسیده شده است و میزان علاقه مندی این ادارات در استفاده از دوربین مدار بسته سنجیده شده است:

 

کلام آخر

با توجه به آمار های ارائه شده به راحتی می توانید به این نتیجه برسید که اعتماد و استفاده از دوربین های مدار بسته رو به افزایش بوده و هر روز بر استفاده کنندگان از این سیستم افزوده میشود. شرکت الکامپ با ۱۵ سال سابقه درخشان در این حوزه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هموطنان گرامی میباشد 02158731

خرید انواع دوربین های مداربسته 

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته منازل مسکونی، دوربین های مداربسته اسپید دام، بهترین دوربین های مداربسته و… با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته منازل مسکونی اینجا کلیک کنید : خرید دوربین مدار بسته برای منزل مسکونی

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین ها مداربسته اسپید دام اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome)چیست ؟

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *