دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته Dual light

دوربین ها ی مداربسته جهت نظارت و تامین امنیت مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته یکی از مهمترین قابلیت های می باشد که جهت نظارت دقیق تصاویری که نور محیط  آن کم می باشد و یا در تاریکی شب  بسیار ضروری می باشد. قابلیت های دید در شب در دوربین های مداربسته به صورت تکنولوژی های مختلف به بازار عرضه شد تا مشکل دید در شب دوربین های مداربسته برطرف شده و تصاویری با کیفیت و وضوح بالا به کاربران ارائه شود. قابلیت Dual Light یکی از این قابلیت های دید در شب می باشد که در دوربین های مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه این مقاله به معرفی قابلیت Dual Light و ویژگی ها ی آن می پردازیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

جهت خواند مطالب بیشتر درباره قابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید: دید در شب در دوربین مدار بسته

Dual light در دوربین های مداربسته چیست؟

 در سال ۲۰۱۴ تکنولوژی جدیدی به نام سیستم Dual Light یا سیستم دوگانه دید در شب، به دوربین های مدار بسته افزوده شد که این دوربین ها را قادر به گرفتن تصاویر رنگی از اشیای متحرک می باشند. سیستم Dual Light دارای چراغ های LED سفید و چراغ های دید در شب (IR ) می باشد. چراغ های LED   دوربین را قادر به گرفتن تصویر رنگی بهتر در شب می کند، در حالی که چراغ های LED مادون قرمز به دید آن در نور کم  به صورت سیاه و سفید کمک می کند. در واقع در صورت وجود داشتن حرکت جلوی دوربین از چراغ های LED جهت ضبط تصاویر استفاده می شود و در صورتی که حرکتی وجود نداشته باشد تصاویر با تکنولوژي IR مادون قرمز به صورت سیاه و سفید تصویر برداری می کند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره چراغ های LED مادون قرمز اینجا کلیک کنید: انواع LED مادون قرمز دوربین مدار بسته

تصاویر با کیفیت  HD با دوربین Dual Light

دوربین های مداربسته با قابلیت Dual light دارای سنسورهای دوربین های مداربسته  یا حسگر های CMOS می باشند، با استفاده ازاین سنسورهای می توان تصاویری با کیفیت Full HD را در ۶۰ فریم بر ثانیه را دریافت کرد.  یکی از کاربرد های دوربین Dual Light کاربرد صنعتی می باشد و در مناسب برای  محیط های می باشد که  نور کمی وجود دارد و با استفاده از این قابلیت می توان تصاویربا وضوح بالا و نویز بسیار کم داشته باشیم.

کاربرد قابلیت Dual Light 

دوربین های  Dual light مناسب  برای استفاده درمکان های می باشد که نیاز های امنیتی حساسی دارند مانند حمل و نقل شهری،  مکان ها ی عمومی و … است.

بازدارندگی Dual light

چراغ های LED سفیدی که در دور لنز دوربین در مکان های تاریک  مورد استفاد قرارمی گیرد یک بازدارنده برای جلوگیری از ارتکاب جرم در محیط های خلوت در طول  تاریکی شب می باشند. این دوربین قادر است تا فاصله  بیش از ۵ متر سوژه متحرک را تشخیص دهد. این دوربین ها که برای استفاده در محیط بیرونی طراحی شده اند. بدنه این نوع ا ز دوربین ها دارای مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی و غبار، باران  می باشد و محدوده دمایی ۴۰- تا ۶۰+ درجه سانتی گراد مقاومت نمایند..

ویژگی های دوربین Dual light

ـ تصویرباکیفیت با سرعت بالا تا ۶۰فریم بر ثانیه

ـ ا ستفاده از تکنولوژي WDR 

ـ دارای چراغ های دید در شبIR ) ) و LED های سفیددر صورت تشخیص حرکت

ـ پشتیبانی از فرمت تصویری JPEG/264 و فرمت صوتی G.726/G.711

ـ عملکرد عالی در نور کم، Lux 0.1 در تصویر رنگی، Lux 0.7 در تصاویر سیاه و سفید

ـ XDNR، View – Dr و DEPA پیشرفته

ـ استاندارد Onvif

‌‌ـ رزولوشن ۲ مگاپیکسل با سنسور Exmor CMOS 1080 * 1920

ـ آنالیز هوشمند تصویر

ـ دارای درگاه میکرو اس دی

ـ   دارای قابلیت روز و شب (D & N)

ـ HTML Viewer سازگار با بیشتر گوشی های هوشمند

ـ AC24V، (3aflat – complaint) + PoE، PoE یا DC12V

ـ تثبیت کننده تصویر برای به حداقل رساندن آثار لرزش دوربین

کلام آخر :

دوربین های DUal Light به دلیل داشتن دو نوع قابلیت دید در شب یکی از محبوت ترین دوربین های مداربسته می باشند. و یکی از مقرون به صرفه ترین دوربین ها می باشند. این دوربین ها یکی از کاربردی ترین دوربین های مداربسته می باشند ولی در هنگام تهیه دوربین های مداربسته از مشاوره رایگان الکامپ بهره برده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

خرید دوربین مدار بستهDUal light 

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته Dual light، دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته منازل مسکونی و …با شماره02158731 تماس حاصل فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *