ضرورت نصب دوربین مدار بسته در مراکز درمانی

تضمین امنیت،کنترل و نظارت مناسب اماکن یکی از نیاز های اساسی مراکزی مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. یکی از دغدغه های اصلی صاحبان و مدیران این نوع مجموعه ها، کنترل ورود و خروج مراجعه کنندگان به این مکان ها و یا الزاماً کنترل و نظارت ورود و خروج از انبار ها و نظارت دقیق بر قسمت های مختلف بیمارستانی هم چون اتاق های عمل، آزمایشگاه ها، بخش های ویژه مثل آی سی یو و سی سی یو و بخش های اورژانس بیمارستان، می باشد. از این رو نصب دوربین مدار بسته جهت کنترل دقیق تر در بیمارستان ها و مراکز درمانی مناسب ترین و مطلوب ترین ایده می باشد.

ویژگی های دوربین مداربسته مناسب مراکز درمانی

در هنگام انتخاب دوربین های مداربسته ای که مناسب نصب در مراکز درمانی باشد، باید دارای ویژگی های و قابلیت های باشد که در هنگام انتخاب به آن دقت داشته باشیم. از جمله این ویژگی ها عبارتند از :

برند دوربین مداربسته

با توجه به نگرانی های اصلی مدیران این گونه مجموعه ها که میزان هزینه ها، ماندگاری و حفظ کیفیت تجهیزات خریداری شده و هم چنین حساسیت بالای بیمارستان و مراکز درمانی می باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از برند های اصلی و معتبر موجود در بازار می باشد.

تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته

نظر به فراگیر شدن نصب دوربین مدار بسته آنالوگ یا دوربین های مداربسته AHD در بیمارستان ها و مراکز درمانی، باید به هنگام انتخاب نوع سیستم دوربین مدار بسته دقت نمود. بعضی از نیاز های خاص کاربران را این نوع از دوربین های مدار بسته در خصوص رزولوشن و وضوح تصویر بسیار بالا در برخی از موارد که به دیدن جزئیات خاص با دقت بسیار بالا نیاز باشد برآورده نمی کنند از این رو گزینه مناسبی که جهت پوشش این گونه نیاز ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشد که از قابلیت های هوشمند و کیفیت تصاویر بالا برخوردار می باشند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید:دوربین مدار بسته تحت شبکه

قابلیت های مورد نیاز دوربین های مراکز درمانی

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام انتخاب مناسب ترین دوربین برای مراکز درمانی باید به آن دقت داشت، داشتن قابلیت های ویژه با توجه به نیاز های امنیتی آن محیط به خصوص می باشد. به طور مثال اگر دوربین در بالای پیشخوان نصب شود باید دارای قابلیت زوم اپتیکال باشد تا بتوان تصاویری با وضوح بالا را دریافت کرد. دوربین های که در پارکینگ مراکز درمانی نصب می شوند باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا دوربین های مداربسته پلاک خوان ، دارای قابلیت دید در شب  و قابلیت  تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION باشد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید:دید در شب در دوربین مدار بسته

قابلیت تشخیص  پلاک در دوربین های مداربسته پلاک خوان یکی از پیشترفته ترین قابلیت های دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند.جهت خواندن مطاب بیشتر درباره دوربین های مداربسته پلاک خوان اینجا کلیک کنید:دوربین مدار بسته پلاک خوان خوردو

کاربرد دوربین های مداربسته در مراکز درمانی

نصب دوربین مدار بسته جهت مشاهده بیماران و پرسنل شاغل در این مراکز درمانی یکی از مهم ترین کاربرد های نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان ها می باشد، بنابراین باید چندین دوربین مدار بسته در راهرو ها و مراکز تردد پرسنل و بیماران نصب شود.مناسب ترین مکان های نصب دوربین های مداربسته ورودی درب اصلی این مراکز و هم چنین ورودی های اصلی هر بخش دیگر حائز اهمیت می باشد.

دلایل استفاده از دوربین مداربسته در مراکز درمانی و بیمارستان ها

نظارت بر تردد افراد و حفظ امنیت

با استفاده از دوربین های مداربسته می توان تردد افراد از درب های ورودی و خروجی را نظارت کرد و در صورت دیدن افراد مشکوک به مسئولین مربوطه اطلاع داد. استفاده از دوربین های مداربسته در تعداد زیاد و در نقاط مختلف می تواند در حفظ امنیت پرسنل و بیماران تاثیر فراوانی داشته باشد.

جلوگیری از رفتار های خشونت آمیز

نصب دوربین های مداربسته می تواند نقش بازدارندگی از بروز رفتار های خشونت آمیز بین مراجعه کنندگان و حتی پرسنل داشته باشد.

جلوگیری از سرقت

وجود دوربین های مداربسته در جلوگیری از سرقت داروهای گران قیمت و وسایل بیماران می تواند نقش مهمی داشته باشد. از این رو نصب  تعداد زیادی  از دوربین های مداربسته در نقاط حساس مراکز درمانی می تواند از بروز همچین مشکلاتی جلوگیری کند.

بهبود عملکرد کارکنان

یکی دیگر از دلایل استفاده از دوربین های مداربسته بهبود عملکرد کارکنان و نظارت بر اعمال آنها می باشد.

ارائه شواهد و مدارک

در صورتی که جرم یا اتفاقی رخ دهد می توان با استفاده از تصاویر دوربین ها ی مداربسته به اثبات ویا پیگیری و شناسایی افراد خاطی پرداخت.

کلام آخر :

نصب دوربین های مداربسته در مراکز درمانی می تواند در حفظ امنیت و نظارت دقیق آن بسیار موثر باشد. از این رو باید دقت داشته باشید که برای انتخاب مناسب ترین دوربین مداربسته مراکز درمانی از دانش و آگاهی کافی برخوردار باشید تا بهترین و مناسب ترین دوربین که متناسب با نیاز های امنیتی محیط می باشد انتخاب کنید.

خرید دوربین مداربسته مراکز درمانی

جهت خرید دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته اسپیددام، بهترین دوربین مداربسته و….با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *