بهترین مکان های نصب دوربین مداربسته

زمانی که بخواهیم امنیت محیط زندگی یا کسب و کار خود را تامین کنیم از سیستم های امنیتی و نظارتی استفاده خواهیم کرد. یکی از مهمترین راهکار های جلوگیری و پیشگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند نصب یک دور بین مداربسته می باشد، اما پس از تصیم گرفتن به نصب دوربین مداربسته  یک سوال اساسی بوجود می آید و آن اینکه بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته کجاست؟

واقعیت این است که هیچ کس مانند شما خانه شما را نمیشناسد و مطالبی که در این مقاله عنوان میشود در جهت راهنمایی شما می باشد، در کنار این مطالب چند نکته مهم وجود دارد. همیشه سعی کنید دوربین های مدار بسته را در مکان هایی دور از دسترس نصب نمایید، برای شرایط مختلف دوربین مناسب را انتخاب نمایید، بدانید دوربین شما چه امکاناتی نیاز دارد مانند دید در شب و تشخیص حرکت و… .

بهترین مکان های ممکن جهت نصب دوربین مدار بسته:

1- درب اصلی

طبق آمار بیش از 34% سرقت ها با ورود از در اصلی به وقوع می پیوندد و این آمار بیانگر این است که شما حتما باید یکی از دوربین های مدار بسته خود را برای نظارت بر درب اصلی ساختمان نصب نماید، نکات مهم در این زمینه این است که دوربین باید در ارتفاع زیاد نصب شود تا غیر قابل دسترس باشد یا با اندکی هزینه بیشتر آن را در دیوار جاسازی نمایید تا امنیت بیشتری داشته باشد.

2- درب پشتی ساختمان

22% دیگر از آمار سرقت مربوط به درب پشتی ساختمان میباشد، شما باید از ورودی های ساختمان طبق نکاتی که در مورد قبل گفته شد به خوبی مراقبت نمایید زیرا بیشترین آمار سرقت از این دو ورودی استفاده می نمایند.بهترین دوربین برای نصب در این مکان دوربین های دام یا اسپید دام می باشد.

3- پنجره های رو به بیرون

یکی دیگر از ورودی های مهم ساختمان پنجره ها می باشند، سارقین معمولا پس از بررسی منزل شما پنجره ای که دید  به خیابان ندارد برای ورود انتخاب می نمایند، پس عاقلانه ترین انتخاب برای نصب دوربین مدار بسته در منزل مکانی است که دید کافی به روی پنجره ها داشته باشد و فضای داخلی هم به قدر نیاز پوشش دهد. بهترین انتخاب برای استفاده در این اماکن دوربین های بولت میباشد که اگر وایرلس انتخاب نمایید امنیت و زیبایی بیشتری دارد.

استفاه از دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION در ورودی پنجره ها می تواند کاربردی باشد. جهت خواندن مطالب بیشتر درباره قابلیت تشخیص حرکت یا MOTINO DETECTION اینجا کلیک کنید:تشخیص حرکت دوربین مداربسته-motion detection

4- حیات یا تراس

در منازل حیات دار پیش از تمام ورودی ها یک حیات وجود دارد که فضایی بسیار حساس و مهم به حساب می آید، پس اگر امنیت این بخش را پیش از مکان های دیگر به خوبی تامین نماید بسیاری از نگرانی های شما برطرف خواهد شد. بهترین سیستم برای این بخش نصب یک سیستم سنسور حرکتی با قابلیت روشن کردن یک سیستم نور قوی و یک دوربین قوی با قابلیت دید در شب میباشد.

5- زیر زمین و راه پله ها

پس از تمام مکان هایی که گفته شد مورد آخر زیر زمین و راه پله ها می باشند، همانطور که اکنون به خوبی متوجه شده اید این مکان ها برای امنیت شما حیاتی می باشند و بهترین مکان ها برای نصب دوربین مدار بسته می باشند. بهترین دوربین برای نصب در این دو بخش دوربین های مداربسته  دام میباشد که دید در شب هم داشته باشند.

6ـ پارکینگ

 پارکینگ ها یکی از مهمترین مکان های می باشند که نیاز به نصب دوربین های مداربسته را دارند. پارکینگ ها به دلیل  مسیر ورودی بودن و همچنین تاریک بودن یکی از مناسب ترین فضاها برای ورود سارقان و پنهان شدن آنها می باشند. اگر قصد دارید در منازل مسکونی دوربین مداربسته نصب کنید، می توانید از دوربین های مداربسته AHD که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار می باشند استفاده کنید. لازم به ذکراست اگر محل نصب دوربین مداربسته در پارکینگ از حساسیت بالای امنیتی برخودار می باشد باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه ، دوربین های مداربسته پلاک خوان و دوربین های مداربسته با  قابلیت دید در شب  برای داشتن تصاویری با وضوح بالای بیشتر استفاده کنید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک : دوربین مدار بسته AHD

استفاده از سنسور های تشخیص حرکت برای روشن شدن لامپ های پارکینگ می تواند یک مکمل برای دیدن تصاویری با کیفیت بالاتر و همچنین عامل بازدارنه از ورود سارقان باشد.

کلام آخر :

تمام نکاتی که در این مقاله گفته شد برای امنیت بیشتر شما بوده و امید ما بر این است که به شما اندک کمکی کرده باشیم، نکته دیگر و بسیار مهم شرکتی می باشد که در فروش دوربین مدار بسته فعالیت دارد و شما قصد خرید از این شرکت را دارید، همیشه سعی کنید نمونه کار شرکت ها را دیده و میزان گارانتی و پایبندی آنها را بررسی نمایید.

خرید دوربین مداربسته 

جهت خرید انواع دوربین مداربسته AHD، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته منازل مسکونی و … با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

دوربین های مداربسته تحت شبکه نسل جدید دوربین های مداربسته می باشند که از کیفیت و قابلیت های پیشترفته ای برخوردار می باشند. جهت  خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید:دوربین مدار بسته تحت شبکه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *