عرضه دوربین مدار بسته اسپید دام Aero PTZ شرکت پاناسونیک

Aero-PTZ

ارائه دوربین مداربسته گردان Aero PTZ WV-SUD638 توسط پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته می باشد. شرکت پاناسونیک یکی از پیشتازان ارتقاء تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مداربسته می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی یکی از دوربین های مداربسته اسپیددام پاناسونیک مدل  Aero PTZ WV-SUD638 می پردازیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

دوربین مداربسته اسپیددام Aero PTZ WV-SUD638 پاناسونیک

دوربین مداربسته  پاناسونیک Aero PTZ WV-SUD638 یک دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد و  دارای مشخصاتی مانند رزولوشن تصویر Full HD با نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه و  قابلیت زوم اپتیکال دوربین مداربسته تا x30 می باشد. همچنین این دوربین دارای قابلیت های مانند سنسور ژیروسکوپ برای به حداقل رساندن تاثیر ارتعاشات خارجی و تکنولوژی تثبیت تصاویر هیبریدی می باشد. دوربین مداربسته Aero PTZ یکی از مقاوم ترین دوربین های مداربسته می باشدکه در سخت ترین شرایط  آب و هوایی دارای کارای بالای می باشد.

این دوربین مداربسته توانای کارکردن درهر شرایطی آب و هوایی می باشد و در شرایط آب وهوایی نامطوب تصاویر واضح و شفافی را می تواند ارائه دهد. این دوربین می تواند در آب و هوای منفی ۵۰ درجه پایین صفر تا مثبت ۵۵ درجه سانتیگراد بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

ویژگی های مهم دوربین مداربسته Aero PTZ WV-SUD638 پاناسونیک

مقاوم در برابر لرزش سازه :

به منظور ضبط تصاویر با ثبات و بدون لرزش ، با استفاده از تکنولوژي تثبیت کننده تصویر هیبرید (تکنولوژی تصویر SAS) می توان تصاویری با ثبات و بدون لرزش را ثبت کرد. به وسیله این تکنولوژي ارتعاشات محیطی مانند حرکت  وسایل نقلیه بزرگ از کنار سازه و یا ارتعاشاتی که در سازه ایجاد می شود را کاهش می دهد.

جنس بدنه مقاوم در برابر آب و هوای شرجی و نمک : 

جنس بدنه این دوربین از جنس گلاس فایبرمی باشد و در محیط های مانند کناره دریا و یا  اقیانوس پوسیده نمی شود.  بدنه این دوربین دارای استاندارد ISO14993 می باشداین دوربین با استفاده از مواد ضد نمک مانند پیچ مقاوم در برابر خوردگی، شیشه بورو سیلیکات و رنگ مقاوم در شرایط آب و هوایی سخت مانند ساحل اقیانوس ها به راحتی قابل استفاده می باشد.

مقاوم در برابر باد  شدید :

بدنه این دوربین مداربسته می تواند در برابرطوفان و گردباد تا سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت مقاوت داشته باشد.حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلیومتر در ساعت به دوربین نمی تواند آسیب برساند.

استاندارد بدنه IP67 ضد آب و گرد و غبار:

این دوربین درشرایط آب و هوایی بارندگی شدید و یا پاشیده شدن آب به صورت مستقیم به دوربین از مقاوت بدنه بالایی برخوردار می باشد.

دوربین های مداربسته  دارای  استاندارد IP بدنه متفاوت می باشند. جهت خواندن مطالب بیشتر درباره استاندارد IP دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید:استاندارد IP چیست؟

مقاومت بدنه در برابر ضربه : 

این دوربین دارای استاندارد بدنه IK10 می باشد و در برابر ضربات مستقیم به بدنه  مقاوم می باشد.

برف پاک کن و سیستم پاک کننده

دوربین مداربسته  Aero PTZ دارای برف پاک کن برروی لنز دوربین می باشد، که به وسیله آن می تواند گرد وغبار روی لنز دوربین را تمیز کند. طراحی آیرودینامیکی گردش۳۶۰ درجه دوربین باعث می شود کمترین مقدار گرد و غبار بر روی لنز دوربین بنشیند.

قسمت ال ای دی مادون قرمز (IR)

قسمت LED مادون قرمز دوربین برای نظارت بر محیط های بسیار تاریک  و دید در شب می تواند بدون تغییر در ظاهر بیرونی دوربین به آن اضافه شود.

دید در شب دوربین های مداربسته یکی از مهمترین قابلیت های دوربین های مداربسته می باشد. جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دید در شب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید:دید در شب در دوربین مدار بسته

دوربین ها ی مداربسته مختلف از LED های متفاوتی جهت دید در شب خود استفاده می کنند. جهت خواندن مطالب بیشتر درباره انواع LED های مادون قرمز دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید:انواع LED مادون قرمز دوربین مدار بسته

تنظیم آسان جهت دوربین مداربسته

با استفاده از قابلیت P/T به کار رفته در این دوربین به راحتی می تواند جهت دوربین را بدون در نظر گرفتن نوع نصب به زوایای مختلف تغییر دهید. این دوربین می تواند به راحتی در سقف و مکان های مختلف نصب شود.

کلام آخر :

دوربین مداربسته  پاناسونیک Aero PTZ WV-SUD638 یکی از کاربردی ترین و مقاوم ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار می باشد و از قابلیت های بسیار پیشترفته ای برخودار می باشد.این دوربین های از مقاومت بدنه بسیار بالایی برخوردار می باشند که مناسب نصب در محیط های با شرایط آب و هوایی بسیار سخت می باشند.

خرید دوربین مداربسته 

جهت خرید دوربین مداربسته  پاناسونیک Aero PTZ WV-SUD638، دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته منازل مسکونی، انواع دوربین های مداربسته اسپید دام و … با شماره ۰۲۱۵۸۷۳۱ تماس حاصل فرمائید.

دوربین ها ی مداربسته اسپید دام در انواع مختلفی وجود دارند و هرکدام از این نوع دوربین ها دارای قابلیت های متفاوتی می باشند. جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته اسپید دام اینجا کلیک کنید:دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome)چیست ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *