نقش دوربین مدار بسته در حفاظت و نظارت کودکان

در این مقاله که توسط دپارتمان آی تی شرکت الکامپ تهیه شده ما به توضیح نقش سیستم های مدار بسته در حفاظت از کودکان در محیط خانه خواهیم پرداخت، میتوان گفت با بالا رفتن تکنولوژی سیستم های مدار بسته شما دیگر توانایی نظارت در هرزمان و هر مکانی دارید، یعنی میتوانید در محل کار خود باشید و از امنیت محل زندگی خود با چند کلیک اطمینان حاصل نمایید . در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین های اتاق کودک وویژگی های آن بپردازیم.

دوربین مدار بسته در اتاق کودک

یکی از چالش های والدین مراقبت از کودکان می باشد.برخی از والدین در طول شبانه روز نیاز به سرکشی و نظارت اتاق کودک نوزاد خود دارند و برخی در طول روز مشغول به کار هستند و نیاز به نظارت خانه هم برای حفظ امنیت کودکان و همچنین نظارت بر عملکرد پرستاران کودکان خود هستند. در این مواقع بهترین راه حل ممکن در رفع این مشکل استفاده از یک دوربین مدار بسته برای اتاق کودک می باشد تا شما بتوانید در زمان هایی که در اتاق حضور ندارید از اتفاقات و عادت های کودک خود به طور کامل با خبر شوید و در صورت وجود هرگونه نقص در اتاق یا تخت یا هر قسمت دیگر آن را رفع نموده و خاطری آسوده داشته باشید.

البته باید اشاره کرد که استفاده از دوربین های مراقبت از کودکان یا BABY CAM تنها برای کودکان نمی باشد و ازاین نوع از دوربین ها جهت مراقبت ازسالمندان، افراد معلول و بیماران نیز استفاده می شود.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره اهمیت نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : اهمیت نصب دوربین مدار بسته

ویژگی های دوربین مراقبت از کودکان

دیدن تصاویر به صورت آنلاین برروی موبایل

مهمترین ویژگی که دوربین ها ی مراقبت از کودکان دارند قابلیت دیدن تصاویر در هرزمان و مکانی برروی گوشی موبایل یا تبلت کاربران می باشد . می توان با استفاده از این قابلیت درهر زمان به صورت زنده تصاویر دوربین را بررسی کرد.

دید درشب

دوربین های مراقبت از کودکان مجهز به تکنولوژی دید در شب دارند و می توانند در تاریکی مطلق هم شروع به تصویر برداری کنند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره قابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : دید در شب در دوربین مدار بسته

امکان چرخش دوربین

این دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه دارند و می توان با استفاده از این قابلیت تمامی جهات محیط مورد نظر را بررسی کرد.

نصب و راه اندازی آسان

دوربین های کودکان دارای نصب و راه اندازی بسیار آسانی می باشند و حتی کاربران می توانند به تنهای راه اندازی دوربین را انجام دهند.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره سوالات متداول نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

مکالمه دوطرفه

دوربین های مراقبت از کودکان هم دارای اسپیکربرای پخش صدا وهم میکروفون برای ضبط صدا هستند که با استفاده از آنها می توان در اتاق کودک مکالمه دوطرفه انجام داد.

درگاه میکرو اس دی

این دوربین ها  دارای درگاه میکرو اس دی هستند که می توان با استفاده از آنها تمامی تصاویر ضبط شده توسط دوربین را بر روی حافظه داخلی آن ذخیره کرد . این نوع از دوربین ها نیازی به دستگاه  DVR و یا دستگاه NVR جهت ذخیره تصاویر خود ندارند و به این ترتیب دیگر نیازی به کابل کشی و هزینه های کابل کشی وجود ندارد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره تفاوت دستگاه DVR و دستگاه NVR اینجا کلیک کنید : تفاوت دستگاه DVR با NVR

دوربین مدار بسته مخفی

همچنین با توجه به ساخت دوربین های بسیار کوچک شما میتوانید یکی از این دوربین ها را تهیه نموده و در یکی از عروسک های کودک قرار دهید که این خود باعث میشود حتی در محیط هایی مانند پارک و مهد کودک نیز بتوانید مراقب کودک خود باشید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین مداربسته مخفی اینجا کلیک کنید : منظور از دوربین مداربسته مخفی چیست ؟

 

کلام آخر:

در انتهای این مقاله ما به شما پیشنهاد میکنیم همیشه امنیت خانواده خود را در اولویت قرار دهید، ممکن است یک سیستم امنیتی یک هزینه باشد اما هزینه ای یک باره بوده که شما تا مدت ها از بهره مندی از آن خاطری آسوده خواهید داشت.

خرید دوربین مراقبت از کودکان ( BABY CAM ) و دوربین های مداربسته

جهت خرید دوربین مراقبت از کودکان ( BABY CAM )، دوربین های مداربسته منازل مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته و…  با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته منازل مسکونی اینجا کلیک کنید : خرید دوربین مدار بسته برای منزل مسکونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *