کاربرد دوربین مدار بسته در ثبت اسناد و مدارک

با بالا رفتن استفاده روز افزون از فن آوری های روز در تمامی اصناف و مشاغل، یکی از دغدغه های مهم تمامی این بخش ها امنیت و اطمینان بخشی به مشتریان خویش می باشد . به عنوان مثال شما یک دفتر ثبت دارید که روزانه چندین مشتری مختلف با مدارکی مهم و با ارزش وارد محیط شما می شوند و در یک پروسه مشخص اقدام به انجام یک روال قانونی می نمایند، حال این وظیفه شماست تا به عنوان صاحب این محیط از امنیت انجام این روال مشتریان خود را مطمئن سازید . در این مقاله قصد داریم به اهمیت نصب دوربین مداربسته در دفاتر ثبت اسناد و مدارک و محل های مناسب نصب دوربین ها بپردازیم . باما در ادامه این مقاله همراه باشید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره اهمیت نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : اهمیت نصب دوربین مدار بسته

چالش های امنیتی در ادارات ثبت اسناد

چالش های روبروی شما در انجام این مهم میتواند چندین مورد باشد اعم از گم شدن مدارک در حین انجام روال اداری، اقدام یکی از طرفین در تغییر مدارک یا اضافه و کم کردن آنها، تغییر روال معامله بطور ناگهانی از سوی یکی از طرفین بعد از انجام معامله و مشکلاتی از این دست  باشد.

محل نصب  دوربین های مداربسته در ادارات ثبت اسناد

اتاق ها و محل کار کارکنان

برای رفع چنین مشکلاتی شرکت الکامپ به شما سیستم مدار بسته ای قوی با تعداد دوربین مدار بسته مناسب پیشنهاد خواهد کرد . یکی از این محل های مناسب نصب دوربین های مداربسته اتاق کار کارکنان و بالای میز می باشد . همچنین تعداد مشخصی میکروفن در جاهای مناسب جهت ضبط صدا و یک دوربین با کیفیت بالاتر در بالای میزی که مدارک روی آن امضا میشوند قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید در صورت هرگونه مشکل به این فیلم ها و صدا ها استناد کرده و مشکل را حل نمایید، یا در صورت گم شدن مدارک با مرور تصاویر ضبط شده به راحتی مدارک را پیدا نمایید.

راهرو ها ومحل تردد مشتریان

راهروها و محل تردد مشتریان یکی از مهمترین محل های می باشد که نیازبه نظارت دارد . در بععضی اوقات در این فضاها افراد تجمع می کنند و نیاز به نظارت هر چه بیشتراین فضاها وجود دارد.یکی از مزایای نصب دوربین مداربسته در محل تردد و تجمع مشتریان، جلوگیری از نزاع و درگیری مراجعه کنندگان می باشد. برای راهرو ها و محل های تردد می توان از دوربین های مداربسته AHD استفاده کرد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته ای اچ دی (AHD CCTV)

ورودی ها و خروجی ها

ورودی های و خروجی های هر ساختمان یا مجتمع یکی از مهمترین مکان ها ی می باشد که نیاز به نظارت دارد . زیرا این فضاها محل تردد و ورود و خروج  افراد می باشد واز اهمیت بالای برخودار می باشند . با نصب دوربین می توان رفت و آمد افراد غیرمجاز و همچنین کارکنان مجموعه را نظارت کرد و امنیت فضای مورد نظر را تامین کرد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره سوالات متداول نصب دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید : سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

اهمیت نصب دوربین های مداربسته در ادارات ثبت اسناد

جلوگیری از سرقت و وقوع جرم

نصب سیستم های نظارتی مانند دوربین های مداربسته می تواند عامل مهمی در جلوگیری از سرقت یا وقوع جرم در ادارات ثبت اسناد دارد . در مکان ها ی که از حساسیت های بالاتری برخوردار می باشند مانند اتاق بایگانی اسناد می توان از انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه مانند دوربین های مداربسته اسپید دام، با قابلیت تشخیص حرکت یا MITION DETECTION، تشخیص چهره و … استفاده کرد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته اسپید دام اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome)چیست ؟

بهبود بهره وری  کارکنان و نظارت از راه دور

نصب دوربین های می تواند در بهبود عملکرد کارکنان موثر باشد و این امکان را به کاربران می دهد حتی در زمانی که در محل کار حضور ندارند بتوانند از راه دور برروی محل موردنظر نظارت داشته باشند . همچنین نصب دوربین می تواند ازدرگیری و رفتار های خشونت آمیز کارکنان جلوگیری کند.

شناسای مجرمان و ارائه مدرک

در صورت وقوع جرم یا حادثه می توان از تصاویر دوربین های مداربسته جهت ارائه سندومدرک به مراجع قضای وهمچنین شناسای مجرمان استفاده کرد.

کلام آخر:

نصب دوربین های مداربسته در محیط های مانند ادارات ثبت اسناد که نیاز به نظارت دقیق دارند بسیار ضروری می باشد و به همین دلیل قبل از تهیه دوربین مداربسته باید آگاهی و دانش کافی جهت تهیه مناسب ترین دوربین و مناسب ترین محل نصب دوربین مداربسته را داشته باشیم امروزه با توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی تقریبا هر مشکلی را میتوان با راهکار مناسب حل نمود، شما دوست گرامی تنها کافیست مشکلات خود را به درستی بشناسید و پس از آن با یک تماس با متخصصین شرکت الکامپ بقیه کار را به دستان مطمئن ما بسپارید تا تمامی مشکلات امنیتی شما را از سر راه برداریم.

خرید دوربین مداربسته

جهت خرید انواع دوربین مداربسته مناسب ادارات ثبت اسناد، دوربین های مداربسته منازل مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته و … با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته منازل مسکونی اینجا کلیک کنید : خرید دوربین مدار بسته برای منزل مسکونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *