بررسی تخصصی دوربین مداربسته پلکو Surevision 3

شرکت پلکو را می توان یکی از پیشگامان سیستم های نظارتی و دوربین های مداربسته  در دنیا دانست. این شرکت در زمینه تولید تکنولوژی سیستم های نظارتی یکی از بزرگترین شرکت ها ی پیشرو  این صنعت می باشد و پروتکل های امنیتی آن در محصولات نظارتی سایر شرکت ها نیز استفاده می شود. از جمله پروتکل های نظارتی این شرکت می توان به Pelco P و Pelco D اشاره کرد.محصولات شرکت پلکو به صورت جهانی توزیع می شود و به خصوص محصولات آن را می توان در فرودگاه ها، فروشگاه ها، ساختمانهای اداری، کارخانه ها و دانشگاه ها مشاهده نمود. محصولات نظارتی و دوربین مداربسته Pelco در مجسمه آزادی آمریکا، کاخ باکینگهام و کاخ ریاست جمهوری چین برای محافظت از این مجموعه ها به کار رفته است.

در ادامه این مقاله به بررسی دوربین های مداربسته پلکو سری surevision 3 می پردازیم، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

سری surevision 3 دوربین های مداربسته پلکو

پلکو سومین نسل از دوربین های مداربسته Surevision  را به بازار عرضه کرده است،که عملکرد بهتری در نور بسیار کم و استفاده از تکنولوژي WDR از خود نشان داده است. شرکت الکامپ به عنوان نماینده این شرکت در ایران با ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته پلکو در ایران می باشد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره تکنولوژي WDR اینجا کلیک کنید :تکنولوژی WDR چیست ؟

دوربین مداربسته 1080P پلکو (Pelco IME229) را در کنار دوربین مداربسته از برندهای هایک ویژن، اکسیز، هانوها/سامسونگ و پاناسونیک قرار داده، بررسی خواهیم کرد تا ببینیم نسبت به نسخه قبلی و رقبا چه مزیت هایی خواهد داشت.

cctv

خلاصه ای از بررسی تخصصی دوربین مداربسته پلکو

دوربین مداربسته پلکو Surevision 3.0 IME229 نسبت به سایر مدلهای این سری از دوربین های مداربسته پلکو شباهت دارد که سعی کردیم برای بررسی دوربین مداربسته از همین مدل استفاده کنیم. البته این دوربین مداربسته فاقد کدک هوشمند است (برعکس بقیه دوربین های مداربسته رایج در سال 2017) و این باعث می شود از bitrate بالاتری نسبت به رقبا برخوردار باشد و این نکته می تواند جالب نباشد.

نگاهی به ظاهر دوربین مداربسته پلکو

 چراغ های ال ای دی ( LED ) دید در شب IR در اطراف لنز دوربین مداربسته قرار گرفته اند و لنز این دوربین  مداربسته از نوع وریفوکال (Varifocal)  با محدوده 3 تا 9 میلیمتر است.

این دوربین مداربسته از نظر ابعاد مشابه بقیه دوربین های مداربسته دام با قابلیت دید در شب فضای آزاد میباشد.

رابط کاربری و تنظیمات دوربین مداربسته پلکو (Pelco)

دوربین های مداربسته Surevision 3 تقریبا از همان رابط کاربری نسل قبل استفاده می کنند. البته کیفیت تنظیمات با افزودن گزینه تنظیمات میزان حداکثری VBR تغییراتی کرده است. با استفاده از تنظیمات پیش فرض (کیفیت 10) میزان فشرده سازی معادل میانگین Q28 خواهد بود.

بررسی تکنولوژی WDR دوربین مدار بسته

 تنظیمات WDR دوربین های مداربسته روی High تنظیم شدند تا بهترین قابلیت خود را در صحنه هایی با نور متغیر ارائه دهند.

کلام آخر :

در مجموع میتوان گفت دوربین های مدار بسته پلکو با توجه به قابلیت های بالای آنها و رقابت پذیری در بازار دوربین های مدار بسته یکی از برند های برتر این عرصه می باشد.

خرید دوربین مداربسته

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته پلکو، دوربین های مداربسته اسپید دام، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته منازل، دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته تحت شبکه و … با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *