بالاترین گارانتی مربوط به کدام برند در دوربین های مداربسته میباشد؟

استفاده از دوربین های مداربسته که یکی از متداول ترین سیستم های نظارتی و حفاظتی هستند در حال افزایش می باشد. بعد از انتخاب کردن نوع دوربین خود اعم از دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته AHD و لنز مورد نظر  خود و استفاده از این سیستم های نظارتی پس از مدتی احتمال قطعی یا روبه رو شدن با مشکلات فنی وجود دارد و در صورتی که کاربران گارانتی معتبری برای دوربین در نظر نگرفته باشند با مشکلات زیادی روبه رو خواهند شد. از این رو باید قبل از تهیه دوربین مداربسته درباره گارانتی های که شامل دوربین می شود اطلاع داشته باشیم تا د رصورت بروز مشکلات احتمالی بتوانیم از پشتیبانی این گارانتی ها بهره مند شویم.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته AHD اینجا کلیک کنید : دوربین مدار بسته AHD

اهمیت گارانتی در دوربین های مداربسته 

یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد دوربین های مداربسته در نظر گرفت این است که بهترین برندها و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته هم  بدون نقص نبوده و به دلیل اینکه یک دستگاه الکترونیکی می باشند ممکن است که در معرض خرابی یا نقص قرار گیرند. در طول زمان استفاده از دوربین ها ی مداربسته عوامل  فاکتور های زیادیی وجود دارد که موجب مشکلات فنی شود. بنابراین استفاده از یک گارانتی معتبر برای دوربین های مداربسته هم به لحاظ پشتیبانی از مشکلات  و خرابی های دوربین وهم صرف هزینه های زیاد در آینده، از اهمیت بالای برخوردار می باشد.

 

 ویژگی هایی یک گارانتی مناسب و معتبر

در حال حاضر دوربین های مداربسته با برند های مختلف و شرکت های زیاد جهت نصب دوربین های مداربسته وجود دارد. اما تعداد شرکت های که معتبر باشند و از دوربین های مداربسته با برند های معتبر استفاد کنند کم می باشد. بنابراین اولین قدم برای دریافت یک گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش آن قرار داد بستن با یک شرکت و فروشگاه معتبر جهت نصب دوربین مداربسته و دریافت یک گارانتی معتبر همراه با خدمات و پشتیبانی تیم نصب می باشد.

یکی از معتبرترین شرکت های نصب دوربین های مداربسته، شرکت الکامپ می باشد که با بیش از 17 سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته همراه با گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانی نامحدود می باشد.

شرایط گارانتی دوربین های مداربسته 

مدت زمان گارانتی 

مدت زمان گارانتی برای دوربین های مداربسته و تجهیزات مورد نیاز نصب آنها مانند دستگاه های ضبط DVR و دستگاه NVR می تواند متغییر باشد.  زمان گارانتی دوربین های مداربسته بر اساس برند و مشخصات فنی آنها دارای شرایط و زمان گارانتی متفاوتی می باشند. اگر مشکلات دوربین های مداربسته و دستگاه ها در محدوده شرایط گارانتی و در محدوده زمانی گارانتی باشد می توان از گارانتی دوربین مداربسته استفاده کرد.

جهت خواندن مطالبت بیشتر درباره تفاوت بین دستگاه DVR و NVR اینجا کلیک کنید :تفاوت دستگاه DVR با NVR

 

محدوده گارانتی

  1.  بروز مشکل در قابلیت دید در شب (IR ) دوربین های مداربسته به طوری که دید در شب دوربین به درستی کار نکرده و عمل نکند.
  2. در صورت به وجود آمدن نویز در تصاویر دوربین مداربسته 
  3. .در صورت تغییر رنگ تصاویر دوربین مداربسته 

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره برطرف کردن نویز تصاویر دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :برطرف کردن نویز در دوربین مداربسته

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

  1. صدمات ناشی از سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب ( درمواردی که دوربین ضد آب نباشد ) و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، نوسانات برق و صاعقه
  2. هرگونه دستکاری و تعمیر توسط افراد غیر مجاز 
  3. لوازم جانبی (منبع تغذیه، فیش، موس و … ) شامل گارانتی نمی باشند.
  4. استفاده، نگهداری و آزمایش نا صحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن از شکل عادی

معتبر ترین برندهای دوربین های مداربسته با گارانتی معتبر

به دلیل تعدا زیاد برندهای دوربین های مداربسته  موجود در بازار شاید انتخاب دوربین مداربسته مناسب کار دشواری باشد. در اینجا به معرفی چند برند معتبر دوربین مداربسته که دارای گارانتی معتبر نیز می باشند می پردازیم. دوربین های مداربسته با برندهای پلکو تک (PELCOTECH)، داهوا ( dahua )، هایک ویژن ( HIKVISION ) دارای گارانتی های معتبر می باشند و کاربران می توانند با خیال راحت به خریداری این نوع از دوربین های مداربسته بپردازند.

شرکت الکامپ ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته دام  ( DOME ) و  بولت (BULLET )، دوربین های مداربسته اسپید دام، دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه با برند های معتبر پلکو، هایک ویژن، داهوا و .. می باشد.

بالاترین گارانتی دوربین مداربسته 

در شرکت الکامپ با بیش از 17 سال سابقه در زمینه فروش و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته با برندهای معتبر بالاترین گارانتی  دوربین مداربسته مربوط به برند Pelco Tech با 5 سال گارانتی تعویض بی قید و شرط میباشد .
این کمپانی توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب جایگزین بسیاری از برند ها در پروژه های دولتی معتبر کشور و پروژه های خصوصی شود . می توان گفت برند Pelco Tech با عرضه محصولات با کیفیت به برندهای دیگر در چند سال اخیر جزو 5 برند برتر در صنعت سیستم های حفاظتی انتخاب شده است و توانسته است در چند سال اخیر فروش خود را نسبت به بر ندهای دیگر افزایش دهد.
نمایندگی اصلی این برند شرکت الکامپ با بیش از 17  سال سابقه در طراحی، تولید و نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته میباشد.

کلام آخر : 

 داشتن گارانتی معتبر و پشتیبانی در هنگام تهیه و خرید انواع دوربین های مداربسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد تا از بروز مشکلات احتمالی پس از نصب دوربین جلوگیری کرد. شرکت الکامپ ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته با برندو گارانتی معتبر می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط گارانتی دوربین ها ی مداربسته شرکت الکامپ با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

خرید دوربین مداربسته با گارانتی معتبر 

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته با گارانتی معتبر الکامپ، بهترین دوربین ها ی مداربسته، دوربین های مداربسته منازل مسکونی و… با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین دوربین های مداربسته اینجا کلیک کنید :بهترین دوربین مدار بسته

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *