پچ کورد چیست ؟

دوربین های مداربسته جهت نصب به تجهیزات جانبی نیاز دارد، یکی از این تجهیزات نصب دوربین های مداربسته پچ کرد می باشد.در ادامه این مقاله به معرفی پچ کورد و کاربرد آن در دوربین های مداربسته می پردازیم. با ما در  ادامه این مقاله همراه باشید.

پچ کورد چیست

پچ کورد در واقع همان کابل شبکه می باشد که اندازه آن کوچکتر از کابل شبکه می باشد و در دور سر ابتدایی و انتهایی آن کانکتور متصل شده است.از کانکتورها  و پچ کورد می توان برای اتصال بین سوئیچ، سوئیچ شبکه و پچ پنل و همچنین اتصال بین کامپیوتر ( کارت شبکه ) و پریز شبکه  استفاده میشود. دستگاه ها را به یکدیگر متصل کرد. به این ترتیب با کمک سوکت دو سر کابل پچ کورد می توان تجهیزات مودم، لپ تاپ، کامپیوتر و… را به هم متصل کرد. پچ کورد در دوربین های مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید :دوربین مدار بسته تحت شبکه

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره انتخاب سوئیچ شبکه اینجا کلیک کنید :انتخاب سوئیچ شبکه مناسب برای دوربین مدار بسته تحت شبکه 

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره پچ پنل اینجا کلیک کنید :منظور از پچ پنل ( Patch Panel ) چیست ؟

کاربرد پچ کورد

پچ کوردها کاربرد های زیادی دارند، در ادامه به برخی از کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد :

  • اتصال به سرور
  • جهت اتصال دستگاه ها به پریز
  • برای ارسال و دریافت سیگنال ها بین دو دستگاه

انواع پچ کورد

پچ کوردها در طولهای 50 سانتیمتر ، 1M ، 2 M ، 3M ، 5M ، 10M ، 15M ، 20M ، 30M در رنگهای مختلف و با دو نوع ژاکت pvc و LSZH ساخته می شوند که دومی فاقد هالوژن می باشد و در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید نمی کند.در ادامه به انواع پچ کورد ها می پردازیم:

  • پچ کورد CAT6
  • پچ کورد CAT6a
  • پچ کورد فیبر نوری

پچ کورد CAT6

پچ کورد CAT6 از انواع پچ کورد ها می باشد که اکثرا در شبکه های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. کابل پچ کورد CAT6 می تواند اطلاعات را تا 10 گیگا بایت در ثانیه منتقل کند. ارسال اطلاعات با استفاده از این کابل  با فرکانس 250 مگاهرتز انجام می شود.

پچ کورد CAT6a

پچ کورد CAT6A در حقیقت کابل پیشترفته تر و ارتقا یافته کابل پچ کورد CAT6می باشد. فرکانس پچ کورد CAT6A در حدود 500 مگاهرتز می باشد.

پچ کورد فیبر نوری

از پچ کورد فیبر نوری برای اتصال تجهیزات شبکه استفاده کنید.

بهترین برند پچ کورد

 پچ کردهای نگزانس که در فروشگاه می توانید مشاهده کنید این شرکت تمامی کابل های شبکه خود را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند به جرات می توان گفت هیچ شرکتی توانایی کیفیت را با DNET ندارد . شرکت دی نت به صورت تخصصی بیش از پانزده سال تجربه در امور شبکه را دارد و می توان گفت که توانایی پروژه های بسیار بزرگ کشوری را جهت ساپورت تجهیزات اکتیو و پسیورا دارد بیش از پنجاه قلم پچ کرد با متراژ مختلف به بازار عرضه می کند.

کلام آخر:

تجهیزات نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه از پیچیدگی های خاصی برخوردار می باشند. توصیه می شود قبل از تهیه و نصب دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه از مشاوره کارشناسان الکامپ برای معرفی انواع دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه و تجهیزات آن بهره برده، تا بهترین و  مناسب ترین سیستم مداربسته را انتخاب کنید.

خرید تجهیزات  جانبی دوربین های مداربسته و انواع دوربین های مداربسته

جهت خرید تجهیزات جانبی دوربین ها مداربسته و انواع بهترین دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته اسپید دام، دوربین های مداربسته منازل مسکونی،دوربین های مداربسته بولت و دام، و … با شماره 02158731 تماس حاصل کنید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته دام  ( DOME ) و بولت ( BULLET ) اینجا کلیک کنید : منظور از دوربین بالت (BULLET ) و دام (DOME ) چیست؟

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته منازل مسکونی اینجا کلیک کنید : خرید دوربین مدار بسته برای منزل مسکونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *