فروش دوربین مدار بسته AHD

دوربین های مداربسته AHD یکی از  انواع پرفروش ترین دوربین های مداربسته ای می باشند که در حال حاضر در بازار موجود می باشد. اگر به دنبال یک دوربین برای کیفیت و قیمت مناسب می گردید به شما پیشنهاد می دهیم از دوربین ها ی مداربسته AHD استفاده کنید. در ادامه این مقاله به معرفی دوربین های مداربسته AHD و مزایا و معایب این نوع از دوربین های مداربسته می پردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته AHD چیست ؟

کلمه AHD مخفف عبارت Analogue High Definition می باشد و به معنی دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد. در واقع دوربین ها ی مداربسته AHD نسخه ارتقا پیدا کرده نسل دوربین های مداربسته آنالوگ می باشند.

کیفیت تصاویر در دوربین های مداربسته AHD

کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته AHD در ابتدا با رزولوشن 1 مگاپیکسل به بازار عرضه شد که وضوح تصویری برابر با  480×720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه داشت. در حال حاضر کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته AHD تا کیفیت 8 مگا پیکسل می باشد و طبیعتا از کیفیت بسیار بالای  برخوردار می باشد. 

قابلیت های دوربین های مداربسته AHD

دوربین های مداربسته از لحاظ شکل ظاهری و قابلیت ها در انواع مختلفی می باشند، این تکنولوژی هم در دوربین های مداربسته بولت (BULLET ) و هم دوربین های مداربسته دام ( DOME ) به کار رفته است. قابلیت های این دوربین ها عبارتند از قابلیت دید در شب دوربین مداربسته، تکنولوژی WDR، تکنولوژي HLC و… سایر قابلیت ها می باشند.

 

مزایا دوربین مدار بسته AHD

  •    از مزایای دوربین های مداربسته AHD می توان گفت که در این نوع از دوربین ها سیگنال تصویر بصورت دیجیتال ارسال می شود. از این رو واحد و مقیاس اندازه گیری آنها مگاپیکسل می باشد و نه تی وی لاین.
  • هزینه پیاده سازی این نوع دوربین تفاوت حد اقل ۵۰ در صدی را با نوع آنالوگ دارد.
  • بستر مشابه سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ
  • کیفیت تصویر مناسب
  • قیمت مناسب به نسبت دوربین های مداربسته تحت شبکه یا  IP

معایب  دوربین مداربسته AHD

  • به دلیل ذخیره سازی تصاویر با کیفیت HD نیاز به ۴ برابر فضای ذخیره سازی بیشتر به نسبت نوع آنالوگ دارند.
  • زاویه دید دوربین مدار بسته AHD می باشد. اگر دقت کرده باشید دوربین های مدار بسته AHD ارزان قیمت دارای سنسور تصویر ۱/۴ و لنز ۳٫۶mm هستند. این مشخصات زاویه دید بسیار محدودی به شما می دهد و برای پوشش فضای مورد نظر خود میبایست دوربین را در فضای دورتری نصب کنید که ممکن است در برخی موارد این امکان فراهم نباشد.

کلام آخر :

دوربین های مداربسته AHD از پرفروش ترین نوع دوربین های مداربسته می باشند که از کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند. این نوع از دوربین ها  مناسب برای استفاده در محیط های می باشندکه دارای حساسیت های امنیتی بالا نباشد، فضاهای مانند منازل مسکونی ، ادارات کوچک و مغازه ها و…می باشد.

خرید دوربین های مداربسته

جهت خرید انواع دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته اسپید دام، دوربین مداربسته منازل مسکونی با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید :دوربین مدار بسته تحت شبکه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *