نکات مهم در انتخاب سیستم دزدگیر مناسب منازل

 منازل  مسکونی و حریم شخصی افراد مهمترین محیط های می باشد که نیاز به حفاظت دارد، با افزایش آمار سرقت و وقوع جرائم، برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث و جرائمی می توان از سیستم های امنیتی و حفاظتی مانند دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته استفاده کرد. برای تهیه یک دزدگیر مناسب برای منزل باید به نکاتی دقت داشته باشید. در ادامه این مطالب به نکات مهمی که برای انتخاب دزدگیر مناسب منازل مسکونی باید به آن دقت کرد اشاره خواهیم کرد. اگر قصد تهیه دزدگیر برای منزل دارید، این مطلب می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین دزدگیر راهنمایی کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

دزدگیر اماکن چیست ؟

دزدگیر اماکن یا سیستم هشدار گروهی از دستگاهای الکترونیکی می باشد که با استفاده از انواع چشمی تشخیص ورود افراد غیرمجاز  به حریم شخصی  یا یک محیط یا شکستن درب، آژیر هشدار فعال شده و با کاربر تماس گرفته و همچنین پیام ارسال می کند. دزدگیر های اماکن یکی از مهمترین سیستم های امنیتی می باشند که احتمال وقوح سرقت را به شدت کاهش می دهد.

نکاتی درباره انتخاب یک دزدگیر مناسب

دزدگیر های اماکن در انواع و مدل های مختلفی وجود دارند برای انتخاب یک دزدگیر اماکن مناسب باید به ویژگی ها و نکاتی دقت داشته باشیم، در ادامه به امکانات و ویژگی های  یک دزدگیر مناسب خواهیم پرداخت :

واکنش سریع دزدگیر در صورت تشخیص سنسور ها 

اولین و مهم ترین نکته ای که در انتخاب یک دزدگیر مناسب، باید به آن دقت داشته باشید واکنش سریع دزدگیر در صورت تشخیص سنسورها می باشد . سرعت العمل دزدگیر در صورت فعال شدن آژیر خطر، شماره گیری کاربر، فرستادن پیامک به کاربر، مهمترین ویژگی می باشدکه در هنگام خرید دزدگیر باید به آن دقت داشته باشید.

جهت آموزش نصب و راه اندازی آژیر دزدگیر اینجا کلیک کنید: آموزش نصب و راه اندازی آژیر دزدگیر-الکامپ

تشخیص درست دزدگیر اماکن

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام دزدگیر باید به آن دقت داشته باشیم تشخیص صحیح چشمی های دزدگیر می باشد. یک سیستم دزدگیر کارآمد باید کمترین خطا را داشته باشد و آژیری بدون دلیل  را پخش نکنند.

نصب سریع و آسان دزدگیر اماکن

نصب سریع و آسان دزدگیر اماکن یکی از نکاتی می باشد  که در زمان تهیه دزدگیر باید به آن دقت داشت.  

امکان نصب انواع سنسورها 

امکان نصب انواع سنسور ها در دزدگیر های اماکن یکی از نکاتی می باشد که باید در هنگام انتخاب دزدگیر به آن دقت داشت. امکان نصب سنسور وزنی، سنسور حرکتی، سنسور تشخیص دود، سنسور نشت آب و … در دزدگیر های اماکن از مهمترین نکاتی است که در زمان تهیه دزدگیر اماکن باید به آن توجه داشته باشید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره آموزش نصب و راه اندازی چشمی دزدگیر اینجا کلیک کنید: آموزش نصب و راه اندازی چشمی دزدگیر-الکامپ

انواع دزدگیر اماکن بی سیم و باسیم 

 دزدگیر های با سیم :

در دزدگیر های اماکن با سیم پنل مرکزی دزدگیر از طریق سیم کشی به سایر تجهیزات سیستم مانند انواع سنسورها، آژیر متصل می شود.  باید توجه داشته باشید دزدگیر های اماکن با سیم از میزان خطا کمتر و عمر مفید بالاتری به نسبت دزدگیرهای بی سیم برخودار می باشند.

دزدگیر های بیسیم :

دزدگیر اماکن بی سیم برای اتصال سنسور ها و آژیرخطر به پنل مرکزی از هیچ سیمی استفاده نمی کنند و سنسور ها انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می کنند. نصب دزدگیر اماکن بی سیم به  نسبت دزدگیرهای سیمی مراتب آسان تر می باشد.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره آموزش نصب باطری بر روی سیستم دزدگیر اینجا کلیک کنید :   آموزش نصب باطری بر روی سیستم دزدگیر

کلام آخر :

دزدگیر های اماکن یکی از اصلی ترین سیستم های امنیتی می باشد که از وقوع سرقت و ورود افراد به حریم شخصی جلوگیری می کند. توصیه می کنیم جهت تکمیل سیستم امنیت خود از دوربین های مداربسته جهت نظارت و تامین امنیت محیط خود استفاده کنید. استفاده از دوربین های مداربسته اسپیددام یا دوربین ها ی مداربسته وایرلس میتواند یک مکمل برای سیستم دزدگیر اماکن باشد تا بتوانید تمامی وقایع را از طریق گوشی موبایل خود در هرزمان و مکانی که قرار دارید مشاهده کنید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین ها ی مداربسته وایرلس اینجا کلیک کنید : آشنایی با دوربین مدار بسته وایرلس

خرید دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته 

جهت خرید دزدگیر اماکن سایلکس، دوربین مداربسته منازل مسکونی، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته AHD با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین های مداربسته تحت شبکه اینجا کلیک کنید : دوربین مداربسته تحت شبکه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *