بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

دوربین ها ی مداربسته ازنظرتکنولوژی به کاررفته درآنها، شکل ظاهری، قابلیت های پیشترفته، دید در شب و .. درانواع مختلفی وجود دارند و زمانی که قصد داشته باشیم برای محیط های مختلف دوربین مداربسته انتخاب کنیم نیازمی باشد که براساس شرایط محیطی وهمچنین اهداف امنیتی مناسب ترین و بهترین دوربین را انتخاب کرد . اگرقصد داشته باشید برای فضای بازدوربین مداربسته نصب کنید بهترین دوربین مداربسته کدام می باشد ؟ ویژگی ها و قابلیت های دوربین مداربسته برای فضای باز چیست ؟

این ها سوالاتی می باشد که درزمان تهیه دوربین مداربسته برای فضای بازدرذهن کاربران ایجاد می شود. دراین مقاله قصد داریم به ویژگی ها وقابلیت های که دوربین های مداربسته مناسب برای فضای باز بپردازیم . با ما درادامه این مقاله همراه باشید.

ویژگی ها و قابلیت های دوربین های مداربسته فضای باز

بهترین دوربین های مداربسته برای فضاهای بازدارای ویژگی ها وقابلیت های متعددی می باشند که درادامه به این ویژگی ها می پردازیم :

مقاومت بالای بدنه دوربین

یکی ازمهمترین ویژگی های که دوربین های مداربسته برای فضای باز باید داشته باشند مقاومت بالای بدنه دربرابر شرایط آب وهوایی نامساعد مانند برف، باران، گرد و غبار و… می باشد . استاندارد ومقاومت بدنه دوربین های مداربسته با استاندارهای مانند IP66  و IP67  نشان داده می شود . بنابراین باید درزمان انتخاب دوربین مداربسته به ویژگی های درج شده برروی مشخصات دوربین توجه کرد .

دید در شب

قابلیت دید در شب دردوربین ها ی مداربسته یکی دیگرازویژگی های می باشد که ازاهمیت بالای برخودارمی باشد. اهمیت قابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته به این دلیل می باشد که اکثرسرقت ها درتاریکی شب انجام می شود، بنابراین استفاده ازقابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته می تواند در تشخیص و شناسایی ورود افراد در تاریکی شب بسیار با اهمیت باشد.

به صورت کلی قابلیت دید در شب دردوربین ها ی مداربسته دردو نوع دید در شب مادون قرمز ( IR ) و دید درشب رنگی می باشد. با توجه به نیاز های امنیتی می توان هریک ازاین نوع دید در شب ها را انتخاب کرد. باید توجه داشته باشید که باید به تعداد LED های مادون قرمز و برد دید درشب دردوربین های مداربسته متفاوت می باشد و باید کاربران با توجه به نیاز امنیتی خود انتخاب مناسبی انجام دهند .

کنترل نور محیط

دوربین های مداربسته ای که دارای حسگر های نوری محیط هستند، نور محیط را به صورت خود کار تنظیم می کنند . برای بهبود شرایط نوری دوربین های مداربسته می توان ازپروژکتورهای نور مرئی نیز استفاده کرد .

استفاده ازاین راهکارها می تواند در بهبودعملکرد شرایط نور ووضوح تصاویردوربین های مداربسته بسیار کاربردی باشد .

کیفیت  و رزولوشن بالای تصاویر

برای اینکه تصاویر دوربین های مداربسته ازوضوح و کیفیت بالای برخوردار باشند نیازاست که ازدوربین های با رزولوشن حداقل 1080 یا 2080 استفاده کنیم.  با استفاده ازدوربین های مداربسته ای که رزولوشن بالای دارند می توان به بررسی دقیق ترتصاویر و جزئیات بیشترآنها پرداخت.

استفاده از لنز های با کیفیت

استفاده ازلنزهای با کیفیت که دارای دیافراگم های بزرگتری می باشند و بنابراین زاویه دید گسترده تری را ارائه می دهند می تواند تا حد زیادی دربهبود کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته تاثیرزیادی داشته باشد.

قابلیت تشخیص حرکت

قابلیت تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION یکی ازقابلیت های هوشمندی می باشد که دردوربین های مداربسته تحت شبکه به کاربرده شده است . این قابلیت با شناسایی حرکت رو به روی دوربین شروع به ضبط تصاویرمی کند ودر صورتی که حرکتی روبه روی دوربین وجود نداشته باشد تصاویررا فقط می توان به صورت زنده مشاهده کرد. با استفاده از این قابلیت می توان از ظرفیت ذخیره هارد برای مدت زمان بیشتری استفاده کرد.

 وجود قابلیت هوشمند تشخیص حرکت دردوربین های مداربسته می تواند امنیت محیط را افزایش دهد.

استفاده از دوربین های مداربسته بولت

به صورت کلی دوربین های مداربسته ازنظر شکل ظاهری به دو دسته دوربین های مداربسته بولت و دوربین ها ی مداربسته دام تقسیم بندی می شوند. جهت نصب دوربین مداربسته در فضای بازاز دوربین های مداربسته بولت استفاده می شود. دوربین های بولت به نسبت دوربین های مداربسته دام ازمقاومت بالاتر بدنه وهمچنین زاویه دید گسترده تری برخودارمی باشند و به همین جهت برای نصب در فضای باز انتخاب مناسب تری می باشند.

کلام آخر :

باید دقت داشته باشید که جهت نصب بهترین دوربین مداربسته برای فضای بازازدوربین های مداربسته بولت با قابلیت های دید در شب، کیفیت و رزولوشن بالا، مقاومت و استاندارد بالای بدنه، قابلیت تشخیص حرکت ( MOTION DETECTION ) و.. استفاده کنید تا دوربین ها بتوانند بهترین عملکرد وهمچنین عمرمفید بالای درفضای بازبا شرایط آب وهوایی متغییرداشته باشند.

خرید دوربین مداربسته :

جهت خرید بهترین دوربین مداربسته فضای باز، بهترین دوربین مداربسته منازل مسکونی، دوربین مداربسته AHD، دوربین مداربسته اسپید دام، دوربین مداربسته وایرلس و … با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *