روش های مختلف از کار انداختن دزدگیرها ی اماکن

گاهی ممکن است آژیردزدگیراماکن به دلیل نقص فنی یا تشخیص نادرست سنسورها وچشمی های دستگاه مانند عبور یک موش از روبه روی سنسور به صدا درآمده و باعث آزارکاربران و سایرافراد شود، دراین صورت باید با روش های ازکار انداختن دستگاه های دزدگیر اماکن آشنایی داشته باشیم تا درصورت لزوم بتوانیم دزدگیررا قطع کنیم . درادامه این مقاله به معرفی روش های از کار انداختن دزدگیر اماکن می پردازیم، در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

روش های از کار انداختن دزدگیر اماکن

برای قطع کردن وازکارانداختن دزدگیر های اماکن می توان ازروش های مختلفی استفاده کرد، درادامه به برخی از این روش ها می پردازیم :

  • قطع کردن ترانسفورماتور
  • استفاده از ریموت
  • قطع برق باتری پشتیبان
  • وارد کردن کد های امنیتی
  • خاموش کردن دستگاه
  • ایجاد اختلال رادیویی

قطع کردن ترانسفورماتور :

ترانسفورماتوریکی ازتجهیزات مورد استفاده در دزدگیرهای اماکن می باشد که وظیفه تبدیل جریان برق را دارد واین قطعه به پریز برق متصل می باشد وبا قطع کردن پریز برق عملا برق مصرفی که به دزدگیر متصل می شود قطع شده و جریان برقی به دزدگیر متصل نمی باشد وآژیرهشدار قطع می شود .

جهت آموزش نصب و راه اندازی چشمی دزدگیر کلیک کنید .

استفاده از ریموت :

یکی ازمتداول ترین روش های غیرفعال کردن دزدگیر های اماکن استفاده ازریموت می باشد، با استفاده از ریموت های دزدگیر مانند ریموت های ماشین می توان دزدگیر را غیرفعال کرد .

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره دلایل کار نکردن ریموت دزدگیر کلیک کنید .

قطع کردن برق باتری پشتیبان :

دزدگیرهای اماکن برای درمدارنگه داشتن دستگاه درزمان قطعی برق ازباتری های پشتیبان استفاده می کنند و در صورتی که برق به هر دلیلی قطع شده باشد با متصل شدن دزدگیر به باتری پشتیبان دستگاه درمدارباقی می ماند . با قطع کردن برق باتری پشتیبان می توان دزدگیر را غیرفعال کرد . باتری پشتیبان در پنل مرکزی دزدگیر قرار دارد ومی توان با قطع کردن باتری پشتیبان آژیر دزدگیر را خاموش کرد .

جهت آموزش نحوه اتصال برق به سیستم دزدگیر کلیک کنید .

وارد کردن کدهای امنیتی :

 دزدگیرهای که در آنها فناوری پیشترفته ای به کار رفته است قابلیتی وجود دارد که با وارد کردن کدهای امنیتی می توان دزدگیر را غیرفعال کرد . این کد ها را می توان از شرکتی که دزدگیررا خریداری می کنید ویا از نصاب دزدگیر تهیه کنید . در برخی دیگر از انواع دزدگیرهای اماکن می توان با استفاده ازاپلیکیشن های  اختصاصی دزدگیر که بر روی موبایل نصب می شوند دزدگیرها را غیرفعال کرد .

جهت آموزش نصب باتری بر روی سیستم دزدگیر کلیک کنید .

خاموش کردن دستگاه :

آخرین راهی که می توان از طریق آن دزدگیررا غیرفعال کرد، استفادها از SHUT DOWN دزدگیر می باشد . با خاموش کردن دزدگیر صفحه نمایش پنل دزدگیر خاموش می شود و دکمه های پنل غیرفعال می شود .

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره انواع سنسور در دزدگیر های اماکن کلیک کنید .

ایجاد اختلال رادیویی :

قسمت ها واجزای مختلف دزدگیرهای اماکن از طریق تبادل سیگنال های رادیویی با یکدیگر متصل می شوند ومرتبط می باشند، با ایجاد اختلال رادیویی می توان موجب اختلال بین اجزای مختلف دزدگیر و غیرفعال شدن دزدگیر شد .

در سیستم های دزدگیر پیشترفته ای که دارای دو سیگنال رفت و برگشت می باشند، نمی توان به سادگی اختلال رادیویی ایجاد کرد و پنل دزدگیر را از کار انداخت . می توان با  استفاده از دزدگیر ها ی پیشترفته با قابلیت های امنیتی بالای دارند از خطرات قطع به وسیله سارقان جلوگیری کرد .

چگونه  می توان از قطع سیستم  دزدگیر به وسیله سارقین و ورود غیرمجاز آنها جلوگیری کرد؟

با نصب یک دزدگیر با فناوری های پیشترفته وامنیت بالا که با استفاده ازکد های امنیتی تنظیم، فعال یا غیرفعال می شود می توان از ورود سارقان یا قطع سیستم دزدگیر جلوگیری کرد . یکی دیگر ازراهکارهای که می توان با استفاده از آن از قطع دزدگیر جلوگیری کرد کمک گرفتن از نصاب های حرفه ای دزدگیر می باشد که با انجام سیم کشی های اصولی و حرفه ای می توانند دزدگیر را از دسترسی آسان سارقان وازکارافتادن دستگاه جلوگیری کند . نصب پنل مرکزی درمحلی که پنهان باشد ونتوان به سادگی دسترسی داشت از قطع دستگاه دزدگیر جلوگیری می کند .

کلام آخر :

دراین مقاله به معرفی روش های مختلف ازکارانداختن دزدگیرهای اماکن پرداختیم که درمواقع اظطراری که دزدگیر بی مورد فعال می شود می تواند برای کاربران بسیار کارآمد باشد . استفاده از دزدگیرهای پیشترفته و مناسب و خرید آن از فروشگاه های معتبر با گارانتی و همچنین استفاده از نصاب های حرفه ای می تواند در ورود سارقین و قطع دزدگیر به وسیله آنها جلوگیری کرده و بسیار با اهمیت باشد .

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره نکات مهم در انتخاب سیستم دزدگیر مناسب منازل کلیک کنید .

خرید دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته :

جهت خرید انواع دزدگیر اماکن با برند های معتبری مانند سایلکس، کلاسیک، GMK، دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته اسپید دام و… با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *