نکات مهمی درباره نصب دزدگیر اماکن

دزدگیرها ی اماکن یکی ازقوی ترین سیستم های امنیتی می باشد که از حساسیت و پیچیدگی های زیادی در سیستم  خود برخوردار می باشد، به همین دلیل نصب دزدگیرها نیاز به مهارت وتخصص دارد . به همین دلیل دراین مقاله به نکات مهمی که در نصب دزدگیرهای اماکن باید رعایت کنید می پردازیم . درادامه این مقاله همراه ما باشید .

نکاتی درباره نصب دزدگیرهای اماکن

به دلیل حساسیت بالای دزدگیرهای اماکن درامنیت محیط های مختلف نیاز است که نکاتی را درزمان نصب این سیستم ها رعایت کنیم که عبارتند از :

جهت خواندن مطالب بیشتردرباره نکات مهم در انتخاب سیستم دزدگیر مناسب منازل کلیک کنید .

استفاده از برند های معتبر

استفاده ازدزدگیرهای اماکن با برند معتبر، هم ازلحاظ کیفیت قطعات و حساسیت بالای دستگاه وهم به دلیل داشتن گارانتی معتبر و خدمات پس ازفروش می تواند به کاربران این اطمینان را بدهد تا با خیال راحت ازاین سیستم استفاده کنند .

انتخاب دزدگیر مناسب

کاربران باید توجه داشته باشند که با توجه به محیط مورد نظر ( مسکونی، اداری، تجاری ) و نیازهای امنیتی نوع دزدگیر مناسب را انتخاب کنند . دزدگیر ها ازامکانات متفاوتی مانند قابلیت اضافه کردن انواع سنسورها وسنسورهای محیطی، سازگاری با تکنولوژی ها ی هوشمند، قابلیت کنترل ازراه دور، تعریف تعداد کاربران، قابلیت تلفن کنندگی دستگاه و… برخودار هستند که باید با توجه به نیازکاربران انتخاب شوند .

جهت آموزش نصب و راه اندازی آژیر دزدگیر کلیک کنید .

محل نصب دزدگیر

باید درهنگام نصب سیستم های دزدگیر به محل نصب آن توجه داشت که دورازدسترس سارقین باشد تا سارقان نتوانند به سرعت و به سادگی دزدگیرراغیر فعال کرده یا به پنل آسیب برسانند .

جهت آموزش نصب باطری بر روی سیستم دزدگیر کلیک کنید .

توجه به کابل کشی ها

درهنگام کابل کشی برای سیستم دزدگیرباید به محل کابل کشی دقت کرد ودر محلی دوراز دسترس سارقین نصب شود تا از آسیب رسیدن به کابل ها جلوگیری شود. کیفیت کابل های مصرفی نیزدرعملکرد صحیح سیستم دزدگیرنقش بسیارمهمی دارد وباید از کابل های با کیفیت استفاده کرد .

جهت آموزش نحوه اتصال برق بر روی سیستم دزدگیر کلیک کنید .

محل نصب سنسور ها و چشمی ها

درزمان نصب سنسورها و چشمی ها باید ازمحل مورد نظر بازدید کرد و نقاط حساس ورود و خروج محل را شناسایی کرد تا سنسورها درمحل مناسب وبه تعداد مناسب نصب شوند. نقاطی که معمولا سنسورها درآن نصب می شوند عبارتند ازدرب های ورودی، درب های خروجی، راهرو ها، پنجره ها و… که در زمان نصب باید به این نقاط دقت داشته باشیم .

جهت خواندن مطالب بیشتر درباره انواع سنسور دزدگیر اماکن کلیک کنید .

جهت آموزش نصب و راه اندازی چشمی دزدگیر کلیک کنید .

تنظیمات دستگاه

کاربران باید زمانی که دستگاه را تحویل می گیرند با نحوه تنظیمات، فعال وغیر فعال کردن دستگاه، کنترل آژیر وسایر تنظیمات را یاد گرفته و نحوه کاربا اپلیکیشن را یاد بگیرد .

تست سیستم دزدگیر

بعد ازنصب سیستم دزدگیر اماکن باید ازنصاب درخواست کرد تا عملکرد دزدگیر را به صورت کامل تست کرده تا کابران از عملکرد صحیح سنسورها، پنل مرکزی دستگاه، آژیرو… اطمینان حاصل کنند .

توجه به وجود حیوان خانگی

کاربران باید توجه داشته باشند که درصورتی که در محیط مورد نظر حیوان خانگی داشته باشند، نمی توانند از چشمی ها ی حرکتی استفاده کنند و باید ازچشمی های وزنی که مخصوص حیوانات خانگی هستند استفاده کرد .

توجه به متراژ و فضای مورد نظر 

زمانی که تصمیم به تهیه سیستم دزدگیر اماکن دارید باید با توجه به متراژ و فضای مورد نظرتعداد چشمی ها یا سنسورها را مشخص کنید تا سنسورها بتوانند تمامی فضای مورد نظر را پوشش دهند .

نگهداری پس از نصب دزدگیر

پس از نصب سیستم دزدگیر باید به صورت دوره ای قسمت های مختلف دستگاه مانند پنل مرکزی، سنسورها و چشمی ها، باتری و… بررسی وچک شوند تا از سالم بودن تمامی اجزا اطمینان حاصل کنیم .

کلام آخر :

توصیه می شود برای اینکه با مشکلات فنی سیستم های دزد روبه رو نشوید و بهترین عملکرد را از سیستم ها ی دزدگیر دریافت کنید، برای نصب سیستم های دزدگیرازتکنسین ها و متخصصین نصب دزدگیر کمک گرفته و همچنین بتوانید ازخدمات پس ازفروش این سیستم ها بهره مند شوید .

خرید دزدگیر و دوربین مداربسته

جهت خرید انواع دزدگیر اماکن سایلکس، انواع دوربین های مداربسته منازل مسکونی، بهترین دوربین های مداربسته، دوربین ها ی مداربسته AHD، دوربین ها ی مداربسته تحت شبکه و… با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *